AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Del Skrevet 31. oktober 2020 Etter en drøy uke, ser jeg at resultatet kommer til å bli kjempebra, men arrene er fremdeles røde og de klør litt. Kirurgen har vært flink og plassert dem usynlig i øyenfolden, så det er ikke krise om jeg ikke får dekket dem med noe, men det er helt uaktuelt å bruke for eksempel øyenskygge så lenge arrene er såpass "uferdige" som nå. Til dere som har gjort det samme: Når var arrene grodd nok til at du kunne sminke deg vanlig? Anonymkode: e68b7...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nordby* Skrevet 31. oktober 2020 #2 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg ble operert i februar. Det ene øyet synes ikke arret på, mens det andre er rødt. Jeg sminket meg vel etter fire uker, brukte msscara etter tre uker. Jeg var VELDIG hoven, og i tillegg gikk stingene opp på det ene øyet. Sikkert derfor arret er rødt der enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Del Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, *nordby* skrev: Jeg var VELDIG hoven, og i tillegg gikk stingene opp på det ene øyet. Sikkert derfor arret er rødt der enda. Jeg ble aldri veldig hoven, og kirurgen brukte selvoppløselige sting. Mascara kunne jeg bruke etter få dager. Hvilke sting fikk du? Anonymkode: e68b7...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Del Skrevet 31. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter en drøy uke, ser jeg at resultatet kommer til å bli kjempebra, men arrene er fremdeles røde og de klør litt. Kirurgen har vært flink og plassert dem usynlig i øyenfolden, så det er ikke krise om jeg ikke får dekket dem med noe, men det er helt uaktuelt å bruke for eksempel øyenskygge så lenge arrene er såpass "uferdige" som nå. Til dere som har gjort det samme: Når var arrene grodd nok til at du kunne sminke deg vanlig? Anonymkode: e68b7...225 Hvor har du operert? Vurderer selv å ta øyelokksoperasjon❤️ Anonymkode: 4f151...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Del Skrevet 31. oktober 2020 12 timer siden, *nordby* skrev: Jeg ble operert i februar. Det ene øyet synes ikke arret på, mens det andre er rødt. Jeg sminket meg vel etter fire uker, brukte msscara etter tre uker. Jeg var VELDIG hoven, og i tillegg gikk stingene opp på det ene øyet. Sikkert derfor arret er rødt der enda. Hvor tok du dette? Anonymkode: 4f151...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Del Skrevet 31. oktober 2020 Hvor ble dere operert? Jeg skal selv ta denne operasjonen til våren/sommeren, men er usikker på hvor? Anonymkode: 76dec...5bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg fikk en allergisk reaksjon på tråden og det klødde noe helt forferdelig. Jeg tror det tok ca ti dager før jeg så helt "normal" ut igjen, men arrene var røde en stund etterpå. Jeg brukte sunblock på arrene fram til høsten, opererte i februar, for legen sa at jeg kunne få synlige arr hvis de ble eksponert for sol. Nå er det snart ti år siden jeg opererte, og jeg er like fornøyd. Arrene er helt usynlige. Anonymkode: 4c55d...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg tok min på Aleris i Drammen. Har aldri vært veldig hoven og rød. Arrene er litt synlige på siden men sminker meg som vanlig nå og med litt øyenskygge så synes det ikke. Anonymkode: ddd22...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #9 Del Skrevet 1. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor tok du dette? Anonymkode: 4f151...8ee I Lørenskog. Anonymkode: 52960...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå