AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Du som er kvinne 40+, hvordan sminker du deg? Har du gjort noen endringer i kosmetikkbruken på grunn av alder og endret hud, i tilfelle hva? Anonymkode: b5f73...268 1
liljene Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg bruker maskara, pudder over øyelokkene pga maskara som "sklir utover", rouge og litt på leppene. Har gjort dette i alle år. Nå har jeg alltid tatt vare på huden og spiser mye frukt og grønt i kombinasjon med mye vann, og det tror jeg heldigvis er årsaken til at jeg slipper foundation. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Bruker kun mascara. Slenger noenganger på litt solpudder om jeg skal noe spesielt. Anonymkode: 6dd5a...35a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg bruker et lett dekkende pudder, mascara og en leppepomade med lett farge (rød eller mørkerosa) til hverdags. Bruker innimellom concealer ved behov, men ikke så ofte lenger. Hvis jeg skal pynte meg litt ekstra bruker jeg concealer, pudder, mascara, plommefarget øyenskygge, rød lipgloss og svakt rosafarget pudder. Hvis jeg er hjemme hele dagen, f. eks i helgen, bruker jeg ikke sminke i det hele tatt. Anonymkode: 08178...f83
Roci Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg prøver å unngå puddersminke, da kremsninke ser mye finere ut på meg, men bruker av og til pudderskygge. En god primer er alfa og omega. Pga slurving med solkrem i da jeg var yngre, har jeg litt ujevn hudtone/pigmentering i ansiktet, så jeg bruker fortsatt litt foundation. Ser imidlertid at hudpleierutinen min har effekt, så håper å kunne droppe det etterhvert. Til daglig bruker jeg primer/foundation, lett øyenskygge, maskara, øyrbrynspenn og leppepomade.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 Samme som jeg alltid har gjort. Mascara, noen ganger eyeliner. Rouge om jeg skal noe spesielt. Anonymkode: 1154a...f24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå