Gå til innhold

Kan dere ikke prøve å lage en funksjon skjuler visse kategorier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på enkelte tråder som må komme opp eller poppe opp på forsiden. Tenker mest på disse babylage trådene, er ikke koselig for alle å se det ufrivillig når man går inn på forsiden! Tenk på de som ikke har mulighet til å få barn! Og det er ekstra vanskleig i disse coronatidene da man ikke kan gjøre så mye annet! Det er faktisk veldig sorgtyngdende og kan sette igang masse reaksjoner. Det er plass til alle mener jeg og ikke bare de hensynsløse og verpesyke damene som hsr alt på stell som fikk mannen de ville ha uten særlig motstand eller ubehag og skal presse livet sitt opp i trynet til sndre i sos medier. For man kan nesteb ikke være noe sted uten at ddt er et evig press om hus, bil, alt på stell, mann og babyer på vei, og at forholdet skal vøre perfekt til barnefar! Lei av at jeg blir deprimert og verre psykisk og mister følelsen av å være kvinne pga disse! Her ellers inne på forumet kritiserer folk de som ikke har livet på stell, ikke får mann og slite rmed datingen og som kanskje må bli alenemødre! Vis respekt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og fiks en funskjon som skjuler disse for hvermansen og at de som er interesserte får trykke på kategorien.

Skrevet

Klikk på det blå feltet med navnet på den kategorien du vil se. Da blir alle de andre skjult. 

Skrevet

Hei,

Det er mulig å ignorere underforum som dukker opp i "nylig aktivitet", ved å trykke på "innstillinger" under "nylig aktivitet"-overskriften. Dessverre påvirker ikke det "dette snakker vi om nå"-seksjonen. Denne delen av forumet henter fram de siste innleggene som er skrevet på forumet, og det lar seg dessverre ikke gjøre i programvaren vår å manipulere hvilke underforum den henter informasjon fra. 

Vi takker for tilbakemeldingen, og setter pris på at du tar deg tid til å skrive hvordan det oppleves. Per i dag vil det være løsningen over med å ignorere underforum og benytte seg av "nylig aktivitet" fremfor forsiden av forumet som høres ut som det beste alternativet.

Kragebein, adm

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...