AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Del Skrevet 31. oktober 2020 Hva slags teknikker bruker dere for å komme? Personlig har jeg hele min ungdomstid prøvd gnikking, og det er så effektiv vei til orgasme, men vil gjerne ha noen teknikker hvor det tar litt lengre tid, slik at jeg kan nyte det mer, og slik at det går treigere. Gnikking er utrolig deilig liksom, men kunne tenkt å prøve ut noe annet☺️ Anonymkode: f8142...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 31. oktober 2020 #2 Del Skrevet 31. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags teknikker bruker dere for å komme? Personlig har jeg hele min ungdomstid prøvd gnikking, og det er så effektiv vei til orgasme, men vil gjerne ha noen teknikker hvor det tar litt lengre tid, slik at jeg kan nyte det mer, og slik at det går treigere. Gnikking er utrolig deilig liksom, men kunne tenkt å prøve ut noe annet☺️ Anonymkode: f8142...32d Dame eller mann du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Del Skrevet 31. oktober 2020 Kjøp deg en god vibrator Anonymkode: be057...584 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Del Skrevet 31. oktober 2020 Jeg sier bare: Womanizer. Beste som er å oppdrive, vel å merke om du er kvinne. Anonymkode: d386d...060 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 31. oktober 2020 #5 Del Skrevet 31. oktober 2020 Bruker womanizer... beste kjøpet ever 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Del Skrevet 31. oktober 2020 Får ikke til womanizer. Bortkastede penger for min del ☹️ Jeg har gode vibratorer. Bytter på de og holder igjen orgasmen litt. Hvordan gnikker du Ts? Sittende på en pute? Anonymkode: c0a3c...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Del Skrevet 31. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Får ikke til womanizer. Bortkastede penger for min del ☹️ Jeg har gode vibratorer. Bytter på de og holder igjen orgasmen litt. Hvordan gnikker du Ts? Sittende på en pute? Anonymkode: c0a3c...770 På dyna faktisk. Har også vist seg å gi god resulterer på rumpa. Den blir mer spretten av det haha Anonymkode: f8142...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Del Skrevet 31. oktober 2020 Dusjstrålen Anonymkode: 1e49b...81a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Del Skrevet 31. oktober 2020 Vibrator og g-punkt stav. Skal etter hvert investere i en womanizer tenkte jeg. Har aldri kommet uten hjelpemidler til tross for mange MANGE forsøk. Anonymkode: 01e68...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #10 Del Skrevet 31. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Får ikke til womanizer. Bortkastede penger for min del ☹️ Jeg har gode vibratorer. Bytter på de og holder igjen orgasmen litt. Hvordan gnikker du Ts? Sittende på en pute? Anonymkode: c0a3c...770 Det finnes flere typer. "Autopiloten" den ene modellen har er fantastisk. 😍 💥 Anonymkode: 1c892...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Del Skrevet 31. oktober 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags teknikker bruker dere for å komme? Personlig har jeg hele min ungdomstid prøvd gnikking, og det er så effektiv vei til orgasme, men vil gjerne ha noen teknikker hvor det tar litt lengre tid, slik at jeg kan nyte det mer, og slik at det går treigere. Gnikking er utrolig deilig liksom, men kunne tenkt å prøve ut noe annet☺️ Anonymkode: f8142...32d Jevne bevegelser rundt klitoris med to fingre gjør susen. Godt trykk, gir dyp stimulering og jeg får «vaginal» orgasme som mange kaller det, altså den skikkelige dype orgasmen, og ikke bare den «overflate» orgasmen som man har døpt klitoris orgasme (som er det jeg oppnår ved bruk av Satisfyer Pro 2). Bruker musklene i vagina aktivt samtidig som jeg bruker fingre på klitoris. Anonymkode: 6e996...bde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #12 Del Skrevet 31. oktober 2020 Bruker fingre, vibrator, dusjstrålen og den elektriske tannbørsten (😂) Anonymkode: 20f3b...474 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #13 Del Skrevet 1. november 2020 18 timer siden, Coachshinny skrev: Dame eller mann du? Dame. Gnikker menn? Anonymkode: f8142...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #14 Del Skrevet 2. november 2020 På 1.11.2020 den 2.18, AnonymBruker skrev: Dame. Gnikker menn? Anonymkode: f8142...32d Jeg gnikker utenpå en trang jeans til orgasmen kommer. mann jeg. Anonymkode: 04f48...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skinnbuksen Skrevet 24. november 2020 #15 Del Skrevet 24. november 2020 gnikker også uden på skinnjeansen og sprutter bukserne fulde...smiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #16 Del Skrevet 24. november 2020 Gnikker utenpå en stram jeans til orgasmen kommer. Anonymkode: 04f48...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2020 #17 Del Skrevet 24. november 2020 Dame her. Jeg gnir underlivet mot hard madrass. Kanten er best. Eller bruker womanizer eller rabbitvibrator (typen " fifty shades" er fantastisk da den stimulerer g- punkt og ytre klitoris samtidig). Å bruke hånd/ fingre tar lengre tid og er mer slitsomt. Anonymkode: 9db4e...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogshuldra Skrevet 24. november 2020 #18 Del Skrevet 24. november 2020 AnonymBruker skrev (På 31.10.2020 den 17.24): På dyna faktisk. Har også vist seg å gi god resulterer på rumpa. Den blir mer spretten av det haha Anonymkode: f8142...32d #løper og gnikker asap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #19 Del Skrevet 25. november 2020 Badbunny skrev (På 31.10.2020 den 10.16): Bruker womanizer... beste kjøpet ever Så enig så enig 🙂 Anonymkode: a2c70...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #20 Del Skrevet 25. november 2020 Mann her. Har en kraftig vibrator alla magic Wand som jeg bruker over penishodet utenpå undertøyet. Gjerne smurt inn trusa med Glidemiddel slik at jeg kjenner den gode våte følelsen. For at det skal bli ekstra godt. Har jeg en anal plugg som går innpå prostata når jeg kommer. Får kraftigere orgasmen i vann. Så har en vibrator jeg koser meg med i badekaret til jeg kommer. Bare en sjelden gang bruker jeg flesshlight. Da er det dama som bruker den på meg. Synes vibrator er mye bedre. Men må ha noe ettersittende klær på. Blir for intenst rett på penishodet. Anonymkode: f1852...ce6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå