AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg og min samboer har de siste 4 mnd forsøkt å bli gravid etter å ha brukt ornibel (p-ring) som prevensjon. Jeg har ikke brukt eggløsningstester, men har en app som viser vel noe ca. Jeg har stort sett hatt regelmessig mens og ingen blødninger utenom i flere år. Også etter prevensjonsslutt. For 6 dager siden skulle jeg ifølge appen ha eggløsning. På kvelden den dagen kom det et litt gammelt blod, men også litt rødt. Ikke mye, men nok til å måtte bruke truseinnlegg. Dette har vart nå stort sett til igår hvor det ikke har kommet noe særlig. Men etter samleie igår kom det en del blod. Jeg googler og googler men klarer ikke helt finne noe som kan ligne det jeg lurer på. Noen som har erfart dette tidligere? Har lest endel om festeblødning men synes det kan virke litt tidlig for det? Jeg tenker meg ihjel siden dette aldri har skjedd tidligere. Håper noen her kan hjelpe meg bittelitt. Anonymkode: c002c...9d9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg har erfaring med spotting i lutealfasen. Har spottet etter eggløsning flere sykluser i prøveperioden, og spurt min gynekolog om hva årsaken til dette kan være. Noen måneder er det ikke noe i det hele tatt. Lurte lenge på om det var progesteron mangel, men hun betrygget meg med at hvis man har regelmessig eggløsning og mens, så har man ofte ikke mangel på progesteron/østrogen. Det kan være ulike årsaker til blødningen, men har fått beskjed om at det ikke skal ha sammenheng med sjangsen for å bli gravid. Selv har jeg erfart at spottingen holder seg unna når jeg spiser litt sunnere 🙂 Håper det hjalp litt! Anonymkode: f3504...2be
Stilleommeningene Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 (endret) Tusen takk for svar har aldri opplevd noe form for blødning utenom mens så begynte å tenke noe veldig. Godt å høre at det ikke nødvendigvis trenger å være noe som er galt Endret 1. november 2020 av Stilleommeningene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå