AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Heisann! «Ny» i gamet her. Dvs at det er 10 år siden sist jeg var gravid, og det er allerede mye jeg har glemt🙈 i følge min kalkulator, så er jeg nå 2+4 dager, og de 2 siste dagene har jeg vært såå sulten på kvelden og nattan, og en del kvalm på morgenen/dagen. føles også som om jeg har sånn «små bobler» i magen. Er dette alt for tidlig å si om dette kan være tegn på en evnt graviditet? Eller bare jeg som innbiller meg ting? 🤔 tok test i stad btw, og den var jo negativ selvfølgelig, for det er jo litt tidlig ennå.. Men det jeg skulle frem til, var om noen har hatt dette selv? Anonymkode: aea36...406
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 2+4? Det betyr at der litt over to uker siden du hadde første dag i menstruasjon? Da er du ikke gravid. Har du testet for eggløsning? Hvis du i så fall har hatt el. så kan det muligens være en befruktning. Men gravid er du ikke. I gjennomsnittlig syklus kommer eggløsning 14 dager etter menstruasjon, hvis du har en gjennomsnittlig syklus så er det 4 dager siden el. Om du er sulten og kvalm, Så er det sannsynligvis vanlige pms symptomer. Anonymkode: 27e91...94f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Det er for tidlig til å være graviditetssymptomer, ja. For å ha symptomer på graviditet må et eventuelt befruktet egg ha festet seg og begynt å produsere hormoner så kroppen "vet" den er gravid. En god tommelregel er at om du har nok graviditetshormoner i kroppen til å gi (ekte) symptomer så er det også nok til å slå ut på test. Anonymkode: 47ccf...35a
Gjest Haj Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Takk for svar! hadde første blødningsdag den 11 oktober. pleier å ha en syklus på 29 dager, noe som tilsvarer at min EL skulle være den 26 okt. Har ikke tatt noe EL test. Har forventet mens den 9 november, og nå er jeg ganske sikker på at den kommer, pga mensensmerter, kviser og «typiske» mensenkvalme, som jeg får hver mnd.. fryktelig irriterende, da vi har prøvd en del mnd nå å bli gravide, men blir liksom skuffa uka før kommende mens, når symptomene på mensen kommer så tidlig😢😭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå