Cr@sh Skrevet 31. juli 2005 #1 Skrevet 31. juli 2005 Hvilke(n) er din U2-favorittlåt? Jeg har egentlig mange favoritter... men for tiden er det "City of blinded lights" og "Man & Woman" som er favoritter... :grine2: Åh... jeg har blitt enda mer hekta etter konserten, jeg...
Arkana Skrevet 31. juli 2005 #2 Skrevet 31. juli 2005 Egentlig liker jeg ikke U2 i det hele tatt, bortsett fra to låter: "Hold me, thrill me, kiss me, kill me" og "With or without you".
*M* Skrevet 31. juli 2005 #3 Skrevet 31. juli 2005 One og Miracle Drug, klarer ikke velge. Synes også Sometimes You Can't Make It On Your Own og All I Want Is You er også veldig bra.
Cr@sh Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2005 Egentlig liker jeg ikke U2 i det hele tatt, bortsett fra to låter: "Hold me, thrill me, kiss me, kill me" og "With or without you". ← "With or without you" er jo fantastisk! One og Miracle Drug, klarer ikke velge. Synes også Sometimes You Can't Make It On Your Own og All I Want Is You er også veldig bra. ← Alle de du nevner er utrolig bra. "One" er nesten selvsagt på lista... Hos meg kommer det an på dagshumøret etc hva som er favoritt.... og JA! det er vanskelig å ikke nevne mange mange mange låter!
Elanor Skrevet 31. juli 2005 #6 Skrevet 31. juli 2005 Helt enig med alle som liker One. Den sangen er helt fantastisk! På "Miss Sarajevo"-singelen (Passengers), er det en helt nydelig live-innspilling av sangen. Bare pga av denne, hadde jeg lyst til å dra på konserten. Men det endte med at jeg holdt meg hjemme.
Gjest Embla s Skrevet 31. juli 2005 #7 Skrevet 31. juli 2005 U2 blir nostalgi for meg, så jeg svarer "New years day".
Sommerfugl Skrevet 31. juli 2005 #9 Skrevet 31. juli 2005 Jeg er en stor U2 fan! Helt umulig å velge den beste sangen, for alle er bra på sin måte.
Cassiopeia Skrevet 31. juli 2005 #10 Skrevet 31. juli 2005 With or without you ← Skriver under på den.
Gjest Dum Perignon Skrevet 1. august 2005 #11 Skrevet 1. august 2005 Litt avhengig av dagsform og allsangfaktor under husarbeid vil favorittene være enten Gloria, Pride (In the name of love), 40 eller Angel of Harlem.
Gjest Embla s Skrevet 1. august 2005 #12 Skrevet 1. august 2005 Litt avhengig av dagsform og allsangfaktor under husarbeid vil favorittene være enten Gloria, Pride (In the name of love), 40 eller Angel of Harlem. ← Åja, de er bra. Og Bad. (hvorfor har ingen nevnt Sunday bloody Sunday? Den er jo heller ikke ueffen
*M* Skrevet 1. august 2005 #13 Skrevet 1. august 2005 Jeg tror kanskje jeg er den eneste som liker låten Discoteque. Hørte den i dag og fikk skikkelig godfølelsen.
Cr@sh Skrevet 1. august 2005 Forfatter #14 Skrevet 1. august 2005 (hvorfor har ingen nevnt Sunday bloody Sunday? Den er jo heller ikke ueffen ← Du sier noe... Det er jo en kongelåt!!!! Jeg tror kanskje jeg er den eneste som liker låten Discoteque. Hørte den i dag og fikk skikkelig godfølelsen. ← Nei, du er ikke alene! Den er rå! Også "Staring at the Sun" da... *sukk*
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. august 2005 #16 Skrevet 1. august 2005 (endret) "One" og "Sunday, bloody Sunday" Endret 1. august 2005 av Rattleshake
Gjest seroxata Skrevet 1. august 2005 #18 Skrevet 1. august 2005 with or without you (har siden jeg var 14 ville ha den i begravelsen min, eehe) "the first time" er og nydelig! for ikke å glemme "where the streets have no name" hører på den nå :=)
Superlammet Skrevet 2. august 2005 #20 Skrevet 2. august 2005 Hører ikke mye på U2, men "Vertigo", "Hold me, thrill me, kiss me, kill me", og "Discoteque" er låter jeg liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå