AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Det skjer ofte at jeg blør etter sex, eller st han får blod på penis og så litt blodsøl på meg etterpå. Men så stopper det opp. «Mensen» forsetter ikke. Regner med det er mensen denne blødningen? Kan gå dager til en uke før mensen kommer da. Kan sex sette fart på mensen slik? Anonymkode: be489...e63
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Du burde ta en undersøkelse hvis du blør etter sex. Anonymkode: 84d6b...af6 2
TinaChristina Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg opplever også det. Lurer på at det har med å gjøre at området er klargjort for mensen og mer følsomt dersom man stimulerer langt inn. Tror det er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du burde ta en undersøkelse hvis du blør etter sex. Anonymkode: 84d6b...af6 Har sjekket meg. Gyn tok alt mulige tester, siden jeg også hadde uregelmessige blødninger uten menssyklus. Alle tester normale heldigvis. Anonymkode: be489...e63
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skjer ofte at jeg blør etter sex, eller st han får blod på penis og så litt blodsøl på meg etterpå. Men så stopper det opp. «Mensen» forsetter ikke. Regner med det er mensen denne blødningen? Kan gå dager til en uke før mensen kommer da. Kan sex sette fart på mensen slik? Anonymkode: be489...e63 Jeg har selv opplevd litt småblødninger etter orgasmer. Nesten så det rister litt løs på ting. Har en gang hostet på meg mensen noen dager tidligere 😅😂 Anonymkode: 61262...e07 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 20 timer siden, CaramelDevil skrev: Jeg opplever også det. Lurer på at det har med å gjøre at området er klargjort for mensen og mer følsomt dersom man stimulerer langt inn. Tror det er helt normalt. Tenker det må være noe slik. Opplever det nesten hver gang. Merkelig. Denne gang kom mensen 2 dager etter sex. Blødde litt etter sex, så stoppet det opp og kom igjen. Rare greier. Anonymkode: be489...e63
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg opplever det ofte uka før mensen. Har sjekka at alt er i orden, regner bare med at det er mer lettblødende i den perioden. Anonymkode: 235e7...d0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå