Gå til innhold

Hvis jeg tenner på lugging i håret, harde klask på rumpa og slik

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og at han dominerer meg. Også klask på kinnet, lett kvelertak, kommandering, stygge ord. 
Vil det si at jeg liker litt røff sex? BDSM? 

Unormalt at damer liker slik? Jeg føler meg litt unormal. Men blir sykt kåt av å bli behandlet slik. Lurer på om jeg er skadet? 

Menn da, flere som tenner på en slik dame? 

Anonymkode: ad46b...396

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dominering = D i BDSM. 

Du er ikke alene, det betyr ikke at du er skadet (Selv om mange her dessverre vil påstå så)
sjekk gjerne ut fetlife.com og finn norske grupper, for å se at du ikke er alene

• Liker 3
Skrevet

Er utrolig mange kvinner som matcher ditt tenningsmønster, så du er overhodet ikke unormal.

Som mann er dette noe jeg selv elsker.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og at han dominerer meg. Også klask på kinnet, lett kvelertak, kommandering, stygge ord. 
Vil det si at jeg liker litt røff sex? BDSM? 

Unormalt at damer liker slik? Jeg føler meg litt unormal. Men blir sykt kåt av å bli behandlet slik. Lurer på om jeg er skadet? 

Menn da, flere som tenner på en slik dame? 

Deg igjen?

Anonymkode: f409c...627

• Liker 1
Skrevet

D en i bDsmstår jo nettopp for DOMinering.

M@ster

Skrevet
6 minutter siden, Master1 skrev:

D en i bDsmstår jo nettopp for DOMinering.

M@ster

Men det er vel S’en det er aktuelt å snakke om i dette tilfellet?

Skrevet

Majoriteten av kvinner er naturlig submissive. Ikke bekymre deg over det.

Anonymkode: c6b07...1cb

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Caroline1986 skrev:

Begge vil gjerne være aktuelle 😃 Man er gjerne submissive, som liker å bli dominert 

Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Begge vil gjerne være aktuelle 😃 Man er gjerne submissive, som liker å bli dominert 

Åja sånn ja, tenkte at D’en er for den som dominerer og S’en for den submissive. Men da skjønner jeg. 

Skrevet
10 minutter siden, Caroline1986 skrev:

Mest D vil Jeg anta 

M@ster

Skrevet
15 minutter siden, Caroline1986 skrev:

Åja sånn ja, tenkte at D’en er for den som dominerer og S’en for den submissive. Men da skjønner jeg. 

Bokstavene går gjerne litt inn i hverandre :)

Skrevet

S står ikke for sub...

Sitat

The term BDSM is first recorded in a Usenet post from 1991,[1] and is interpreted as a combination of the abbreviations B/D (Bondage and Discipline), D/s (Dominance and submission), and S/M (Sadism and Masochism).

I alle fall ikke "originalt".

For øvrig helt normalt/vanlig, i alle fall om det er mest snakk om "rollespill", altså at man ikke blir kalt stygge etc. ting "på ekte" og at det bare er en seksuell greie.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, likestilling skrev:

S står ikke for sub...

I alle fall ikke "originalt".

For øvrig helt normalt/vanlig, i alle fall om det er mest snakk om "rollespill", altså at man ikke blir kalt stygge etc. ting "på ekte" og at det bare er en seksuell greie.

Um.. Jo, s står for submission. Hvor får du det fra at den ikke gjør det? 

Gjest Alterego666
Skrevet

Til TS:

Dersom du har en partner du har tillit til, synes jeg dere skal utforske tenningsmønstrene dine videre. 

Tillit er det som er viktig her. Ikke hvor vanlig dette er, og aller minst hvilke av bostavene i BDSM som er viktigst.

Cupido har masse godt materiale på BDSM og fetlife er et bra nettsamfunn for inspo.

Lykke til på din erotiske reise.

Skrevet

Du er ikke unormal, er helt vanlig at noen kvinner tenner på dette. Som meg:)

tenner på alt det du sier, men selvfølgelig til en viss grad. Blir ikke kåt av å bli skadet, men heller litt godt vondt. Her bytter vi også på hvem som dominerer da begge liker det

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, SlemUlv skrev:

Um.. Jo, s står for submission. Hvor får du det fra at den ikke gjør det? 

Jeg siterer jo over....

https://en.wikipedia.org/wiki/BDSM

Sitat

The term BDSM is first recorded in a Usenet post from 1991,[1] and is interpreted as a combination of the abbreviations B/D (Bondage and Discipline), D/s (Dominance and submission), and S/M (Sadism and Masochism). BDSM is now used as a catch-all phrase covering a wide range of activities, forms of interpersonal relationships, and distinct subcultures. BDSM communities generally welcome anyone with a non-normative streak who identifies with the community; this may include cross-dressers, body modification enthusiasts, animal roleplayers, rubber fetishists, and others.

D er D/s og SM står for sadisme og masochisme....

Endret av likestilling
Skrevet
48 minutter siden, likestilling skrev:

Jeg siterer jo over....

https://en.wikipedia.org/wiki/BDSM

D er D/s og SM står for sadisme og masochisme....

S står for både submissive og sadisme. 

Akkurat som D står får både Disiplin og Dominans.

Skrevet

TS

Takk for svar. Det som tenner meg er at han gjør nesten det han vil med meg. På en måte styrer meg. Liker det å bli brukt på en måte. At han bare tar meg og styrer kroppen min slik han vil ha den/meg. Han blir nesten litt hissig hvis jeg prøver å unngå når han feks prøver å kysse meg. Jeg synes det er litt spennende å provosere litt. Han er ikke slem, på ingen måte. Men han liker tydeligvis å ha det slik. Greit for meg. For tror ikke jeg hadde taklet å være dominerende. 

De fleste menn som er slik, ønsker vel at partner ikke er dominerende? 

Skrevet
På 31.10.2020 den 0.16, Katten.2.0 skrev:

Er utrolig mange kvinner som matcher ditt tenningsmønster, så du er overhodet ikke unormal.

Som mann er dette noe jeg selv elsker.

What he said. Helt normalt, deilig normalt😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...