AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Har aldri trodd helt på at sex setter i gang fødselen, men opplevde det selv tror jeg. Hadde sex der begge fikk orgasme, noen timer senere gikk vannet. Dette var 15 dager før termin og første baby. Tror dere dette var tilfeldig eller ligger det noe i det? Tenker til neste graviditet om jeg bør være obs på når jeg har sex når det nærmer seg? Anonymkode: 31727...3b5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Ved penetrering kan man oppnå noe av samme irritasjonen/effekt som ved stripping. Hvis man i tillegg går orgasme så er det nok mye oxytocin ute og går også. To ting som vil boozte modningsprosessen. Anonymkode: 186f1...8da
boblevann Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Sex setter bare i gang fødselen hvis kroppen er moden og klar. Det setter ikke i gang en helt uklar kropp. Du trenger ikke være obs på noe eller forsiktig med noe så sant ikke helsepersonell sier det (ved risiko for prematur fødsel feks). 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå