Annie Skrevet 31. juli 2005 #21 Skrevet 31. juli 2005 Ønsker dere lykke til. Det er deres dag, og med dårlig råd så syns jeg DERE skal bestemme hvordan dere vil ha det. Ellers får de som foreslått over legge pengene på bordet, for så å høre med dere HVEM dere evt vil invitere.
Suebird Skrevet 1. august 2005 #22 Skrevet 1. august 2005 Det er deres bryllup ja - og penger vokser ikke på trær (ihvertfall ikke i vår hage ). Så jeg synes dere enkelt og greit kan si at det vi nå har lagt opp til er det vi har råd til selv om vi skulle øsnke vi kunne invitere flere. Kanskje det er kommunikasjonssvikt rett og slett? Kanskje ikke de skjønner dere fordi de har tenkt å betale endel av det? Synes det fint kan innledes med det jeg nevte over uten at det blir vanskelig Lykke til - og gift dere slik som dere vil og kan
Gjest MrsL Skrevet 1. august 2005 #23 Skrevet 1. august 2005 Gjør som flere sier her; la de komme med pengene til å dekke de ekstra utgiftene så kan dere begynne å snakke
Bokalven Skrevet 1. august 2005 #24 Skrevet 1. august 2005 Mens hans foreldre mener at vi må invitere flere og gjøre det større for å få noen fine minner ← Ja, for å bli presset til en løsning på et bryllup man ikke ønsker gir jo fine minner... *himler med øynene* Uansett hva dere velger, dere har min fulle støtte. Og trenger du/dere hjelp, si i fra. Det er jo ikke som jag har noen planer for 2006 enda, akkurat.
lol75 Skrevet 2. august 2005 #25 Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg ville sagt det akkurat som det er. Jeg vet det er vanskelig, men hvorfor skal dere gjøre noe dere ikke har lyst til?? Det er deres dag, og hva svigermor/svigerfar vil mener jeg ikke har noe med saken å gjøre. Lykke til! Endret 2. august 2005 av lol75
Lythande Skrevet 2. august 2005 Forfatter #26 Skrevet 2. august 2005 Som alle dere sier det er vår dag og vi må få gjøre det vi ønsker. Problemet er at man faktisk skal ha et ordentlig forholdt til disse menneskene også etter bryllupet, + at min kjære faktisk skjønner sine foreldre. Vi får se om vi ikke klarer å komme opp med en ordning som alle er fornøyde med. Heldigvis har jeg foreldre som stiller opp på "vår" side og gjør det de kan for at vi skal bli fornøyde.
Jannibrud Skrevet 2. august 2005 #27 Skrevet 2. august 2005 Veldig synd at dine svigerforeldre lider av mangel for respekt for deres ønsker!! Fortell dem at dette er deres dag, og be om forståelse og respekt for deres valg. Er ikke for mye å be om til sine nærmeste. Vi hadde selv et lite, intimt og uformellt bryllup. Både vi og gjestene syns det var helt topp. Ville ikke gjort det anderledes om jeg så hadde fått sponset festen. Bestem selv!! -Og nyt planleggingen og dagen.
Boogie Skrevet 2. august 2005 #28 Skrevet 2. august 2005 Tror nok at din kjære må ta motet til seg og spør hvor mye hans foreldre kan gi dere i økonomisk støtte. De forstår jo at det koster og invitere så mange, så jeg tror ikke de kommer til å bli vrange på det spørsmålet. Skjønner godt at det er vanskelig, men noen ganger bare må man gjøre ting som man ikke liker. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå