Lythande Skrevet 31. juli 2005 #1 Skrevet 31. juli 2005 Vi vil bare avlyse hele greia nå. På grunn av at jeg studerer og min kjære er arbeidsledig så fant vi ut at vi skulle endre bryllupsplanene våre. Vi gikk fra bryllupsmiddag og fest med hele familen på begge kanter og et utvalg venner til middag på restaurant med foreldre, søsken og forlovere og en senere vennefest. Begge var vi fornøyde og endelig fikk vi ro i sjelen både planleggningsmessig og økonomisk. Mine foreldre synes dette var en veldig fornuftig løsning. Men min kjæres foreldre var ikke enig i dette. De ønsker at vi inviterer filletanten og filleonkelen til min kjære og deres barn + tante og onkel og deres barn. Og skal vi det så må vi invitere mine tanter og onkler. På denne måten blir det raskt 35 gjester istedenfor 15 som vi nå så for oss. Svigers har sagt at de vil hjelpe til litt, men ikke noe om hvor mye. Vi er så drittlei begge to, vi har sittet og jobbet med forslag til hvordan dette kan gjøres - dette skal sendes til foreldrene våre så får vi se hva som skjer. Vi vil jo gjerne gifte oss, men ikke om det er slik som dette det skal være.
Gjest Bellatrix Skrevet 31. juli 2005 #2 Skrevet 31. juli 2005 Det er deres bryllup. Gjør som dere vil!
Glossy Skrevet 31. juli 2005 #5 Skrevet 31. juli 2005 Ikke lett når foreldre skal blande seg inn. Men det er ingen tvil om at det er dyrt å arrangere et bryllup. Jeg mener da at det må være opp til dere å bestemme hvilket type bryllup dere vil ha og ikke mins hva dere har råd til. Hørte ut som du og din kjære hadde futtet en god løsning jeg, så hold på den hvis det er det du trives best med. Foreldre har ALLTID noe å si uansett hva en bestemmer seg for - det er iallefall min erfaring. Var mye de ikke likte med vår måte å gjøre det på og, men det ble en forglemmelig dag som de snakker om enda selv om Finn ut hva som er best for deg og din kjære og hold fast på det!