J.E Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 (endret) Smitten har eksplodert i Polen og Tsjekkia. Situasjonen er prekær! 20 % av helsepersonell er syke og det er stor mangel på personell. Intensiv plasser er opptatt og ambulanser kjører rundt til fulle sykehus... Likevel får vi lite oppdateringer derfra i norske medier. Man må nesten søke opp informasjonen selv. Men jeg føler at nordmenn faktisk trenger og se mer av krisen i Europa. Dette for og forstå at vi må ta oss sammen nå !!! Det er på tide at alvoret synker inn. Endret 30. oktober 2020 av J.E 6
Gjest Optimo Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Og fly fra Polen lander i Norge i hopetall. Polske arbeidsfolk velter inn for å dra på jobb over hele landet. 190 registrerte tilfeller bare sist uke. Galskap.
J.E Skrevet 30. oktober 2020 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2020 3 minutter siden, Guile skrev: Og fly fra Polen lander i Norge i hopetall. Polske arbeidsfolk velter inn for å dra på jobb over hele landet. 190 registrerte tilfeller bare sist uke. Galskap. Ja det er galskap. Norge skulle innført obligatorisk testing og kontrollert karantene for lengst. Nå blir vel dette innført nå snart. Husker ikke datoen... Men idag kom et helt lass med folk. De ville skynde seg før karantene reglene inntrer. 5
Drizzt Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 22 timer siden, Guile skrev: Og fly fra Polen lander i Norge i hopetall. Polske arbeidsfolk velter inn for å dra på jobb over hele landet. 190 registrerte tilfeller bare sist uke. Galskap. Norge burde nekte tilgang til alle fly som flyr fra Polen og andre røde land. Erna feilet fullstendig her og konsekvensene ser vi. Studenter med sine fester og muslimer med sine store bryllupsfeiringer bidrar også til at en OK situasjon ble til en IKKE-OK situasjon. Endret 31. oktober 2020 av Drizzt 4
J.E Skrevet 31. oktober 2020 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 33 minutter siden, Drizzt skrev: Norge burde nekte tilgang til alle fly som flyr fra Polen og andre røde land. Erna feilet fullstendig her og konsekvensene ser vi. Studenter med sine fester og muslimer med sine store bryllupsfeiringer bidrar også til at en OK situasjon ble til en IKKE-OK situasjon. Norge har dessverre gjort seg helt avhengig av utenlandsk arbeidskraft, særlig polakker i byggebransjen. Nordmenn kan visst ikke bygge husene sine selv... Men at disse har kunnet reise rett på jobb fra blodrødt land, uten karantene er meg en gåte !!! Snakk om og ødelegge en vellykket dugnad. Muslimske bryllupsfester, tydeligvis uten smittevern i det hele tatt som gang på gang fører til større utbrudd. Dette må slås hardere ned på. Samt at man må nå ut til disse på en annen måte. Det er ikke alle som en gang forstår norsk. Endret 31. oktober 2020 av J.E 3
Resignert Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 44 minutter siden, J.E said: Norge har dessverre gjort seg helt avhengig av utenlandsk arbeidskraft, særlig polakker i byggebransjen. Nordmenn kan visst ikke bygge husene sine selv... Men at disse har kunnet reise rett på jobb fra blodrødt land, uten karantene er meg en gåte !!! Snakk om og ødelegge en vellykket dugnad. Muslimske bryllupsfester, tydeligvis uten smittevern i det hele tatt som gang på gang fører til større utbrudd. Dette må slås hardere ned på. Samt at man må nå ut til disse på en annen måte. Det er ikke alle som en gang forstår norsk. Ja, byggeplassene og skipsverftene er fulle av Polakker og andre østeuropeere, mens norske ungdommer tar mastergrad i diverse tullefag. For deretter å klage over at de ikke får relevant jobb. Skulle ønske at studie/ utdanningstilbud ble styrt etter samfunnets og næringslivets behov, ikke ut fra tenåringers drømmer og helikopterforeldres ambisjoner. Angående muslimer og deres hang til sammenstimlinger i alle sammenhenger, bør jeg ikke uttale meg. Annet enn at Nethanyahu sannsynligvis har en god innstilling. Endret 31. oktober 2020 av Resignert 1
Anbefalte innlegg