AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Inspirert av annen tråd lurer jeg på: bruker du sexy undertøy til hverdags? Typ blonder og stringtruse osv. Eller går du i bestemorstruser og sparer blondeundertøyet til spesielle anledninger? (Jeg er ikke en desp. fyr som driver og fantaserer, men voksen dame som lurer på hva som er normalt.) Anonymkode: f199c...bae
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Går alltid med string, om det er sexy eller ikke får andre bedømme Anonymkode: 37e87...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg bruker allltid string. Anonymkode: 99ad4...d60 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Har arrangert undertøysgarderboen i mest svart og hvitt, med noe lyseblått og rosa. Kan altså lett finne matchende undertøy. Mesteparten er flatterende og med litt blonder. Bruker enten truser med litt high cut eller string. Har prøvd å finne en mellomting som fungerer til daglig, så det ikke blir enten sexy eller komfortabelt, men litt begge deler. Anonymkode: 3a8a2...6c4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 Nei, det verken matcher eller er spesielt sexy Jeg bruker stort sett bh-er uten wire, og de skal være behagelige. De er pene, men har ikke blonder eller annet dill som bare klør og plager meg. Har to sorte, en hvit og en lyseblå. Jeg liker best klassiske truser eller hipster. String bruker jeg kun til trening. Alle slags farger, men mest sort. Jeg har 2 sexy undertøyssett, men de brukes bare litt hjemme før mannen oppdager det, skjønner tegninga og får det av meg 😛 han liker meg best uten klær og bryr seg også lite. Har det veldig fint slikt, livet er for kort til ubehagelig undertøy Anonymkode: 58e31...85f 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 Har en hel skuff full av sexy undertøy, alt fra hvite blonder til leg garters og harnesses. Bruker åpenbart ikke det sistnevnte til hverdags og sparer det til spesielle anledninger, men ellers bruker jeg sexy undertøy og strømper i det daglige. Men jeg har også mensentruser. Også har jeg gjort krav på en bokser til fyren jeg treffer som jeg kan gå i hjemme. Komfortabelt og litt deilig for begge å tenke på. Anonymkode: 8ee72...ae0 3
Cata Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 "Team bestemortruser" her . Dvs. jeg sverger til Sloggi men synes ikke de stiller helt i klassen "bestemor", selv om de defintivt ikke er det folk flest tenker på som "sexy" heller. 1
Milky Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Bruker sånne brazilian truser både med og uten blonder til hverdags, og prøver som oftest og matche det opp med bh i samme farge gstreng og mindre truser, samt annet sexy undertøy brukes kun til å overraske mannen av og til:) Endret 31. oktober 2020 av Badbunny 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 Bruker komfertabelt undertøy. Anonymkode: 29e56...8f0
Kniv & gaffel Skrevet 31. oktober 2020 #10 Skrevet 31. oktober 2020 Sexy undertøy hvor hensikten er å kåte opp en partner bruker jeg aldri. Pent undertøy derimot bruker jeg gjerne for min egen del. Jeg liker å føle meg vel fra innerste til ytterst.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 Bruker kun string, men det er for å unngå synlig trusekant gjennom bukser. Synes egentlig ikke det er spesielt sexy. Anonymkode: a3e57...d07 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #12 Skrevet 31. oktober 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av annen tråd lurer jeg på: bruker du sexy undertøy til hverdags? Typ blonder og stringtruse osv. Eller går du i bestemorstruser og sparer blondeundertøyet til spesielle anledninger? (Jeg er ikke en desp. fyr som driver og fantaserer, men voksen dame som lurer på hva som er normalt.) Anonymkode: f199c...bae String truse er det minst sexy som eksisterer på denne planeten synes jeg. Ekle truser. Kvalmt rett og slett, men uansett, jeg pleier bruke mye blonde truser i ulike type stiler. Mest fordi jeg synes det er fint, har kjøpt billig og det jeg har er behagelig også. Ellers har jeg en god del vanlige bomulls truser med søte blondekanter på. Anonymkode: a890d...b29 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #13 Skrevet 31. oktober 2020 Er med i string-klubben jeg også. Sexy undertøy bruker jeg aldri, da jeg ikke føler meg noe mer sexy i det og mannen min ikke interesserer seg for undertøy i det hele tatt. Anonymkode: 62fa3...c1b 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #14 Skrevet 31. oktober 2020 Calvin Klein synes jeg er mest behagelige, har mest av de. Liker også Bjørn Borg og Pierre Robert (problemer med å la være å kjøpe når jeg er på matbutikken.) Undertøyet mitt matcher som regel alltid, men for meg er det viktigst at det er behagelig. HATER å gå med string, tanga og cheeky truser. Anonymkode: e4425...7d8 1
takkatt Skrevet 31. oktober 2020 #15 Skrevet 31. oktober 2020 Synes i grunn aldri undertøy er sexy, selv om jeg har litt hang til strømper/ lange sokker så nei. Litt stor t-shirt synes jeg er mer sexy enn en truse uansett utgave på trusen også.
FantasDick Skrevet 31. oktober 2020 #16 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) Jeg bruker mest undertøy i microfiber, sort eller beige. Ikke spesielt sexy, men ikke direkte stygt heller. Det er behagelig og gir ingen merker gjennom klærne. Har også en del hverdagssexy undertøy jeg bruker, kommer litt an på. Og en skuff med undertøy som definitivt ikke har annen funksjon enn å være sexy. Edit; jeg bruker ALLTID matchende sett. Klarer ikke gå med to "forskjellige deler". Endret 31. oktober 2020 av FantasDick
Morpheus Skrevet 1. november 2020 #17 Skrevet 1. november 2020 Bruker for det meste tanga og undertøy dama synes er sexy og kjøpt til meg.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #18 Skrevet 3. november 2020 Jeg er mann og trives best i boxer. Liker best de som er kortest i benene, og helst de som sitter stramt, for at utstyret skal ligge slik jeg vil, og ikke vandre fritt med bevegelser og tyngdekraften. Boxere gir en fin bul foran, selv om utstyret er gjennomsnittlig. Det setter dama pris på. Hun er litt visuell av seg hun også. Liker diskret farger og striper best. Tar helt klart hensyn til hva dama liker når jeg velger, det synes jeg andre burde gjøre også. Anonymkode: 0f991...95b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #19 Skrevet 3. november 2020 Fint å lese at det fremdeles er mange som bruker string... Det er særdeles sexy plagg synes jeg, og hvis man kan skimte den gjennom en tights eller kjole blir jeg glad. Anonymkode: 2a0c6...96d
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #20 Skrevet 3. november 2020 Bruker sting og basic undertøy til vanlig. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke tar på meg litt «sexy»/pent undertøy til hverdags, det gir meg egentlig en ekstra god følelse. Føler jeg nesten får bedre utstråling! Ingen ser det jo, men jeg føler meg jo ekstra fresh og det er det som teller. Anonymkode: d9637...753 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå