Gjest Purple Skrevet 31. juli 2005 #1 Skrevet 31. juli 2005 Noen som vet om finn.no er flinke til å oppdatere alle boligannonsene sine? Jeg vet f.eks. at tinde.no ikke er så flinke på det, og har mange annonser på boliger som allerede er solgt. Kjedelig å finne en super leilighet, og så ringe og finne ut at den er solgt...
Elanor Skrevet 31. juli 2005 #2 Skrevet 31. juli 2005 Så vidt jeg vet er det opp til annonsørene selv å oppdatere sine egne annonser. Hvor oppdaterte annonsene er, vil derfor sannsynligvis variere.
lillesky Skrevet 1. august 2005 #3 Skrevet 1. august 2005 Jeg vet iallefall om en annonnse på finn.no som har ligget ute lenge, enda huset er solgt for minst 1 år siden. Men jeg tror de skal være rimelig oppdaterte.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2005 #4 Skrevet 2. august 2005 Det er den som legger inn annonsen som må oppdatere den/fjerne den. Så det kommer an på megleren.
Gjest Turi Skrevet 2. august 2005 #5 Skrevet 2. august 2005 De fleste meglerkjedene overfører daglig/flere ganger daglig til Finn Eiendom, helt automatisk. Solgte eiendommer skal ligge max. tre dager tror jeg, som regel bare en dag. Og de skal være merket solgt. Om det ikke er en liten megler med manuell registrering, er det derfor grunnet feil om det ligger ute eiendommer som er solgt for et år siden.
lillesky Skrevet 2. august 2005 #6 Skrevet 2. august 2005 Det var et stort eiendomsmegler-firma. De hadde også vært i kontakt med finn.no for å få fjernet annonsen uten at noe skjedde. Men det er jo sånn som kan skje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå