Gå til innhold

Samboer skrev han kunne komme hjem om jeg var sugen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer er på besøk hos en kompis. Fikk en melding om jeg var sugen på sex i kveld. Jeg skrev at det spørs jo når han kommer hjem, tenker jo ikke legge meg så sent. Fikk til svar at han kan komme hjem tidligere om jeg er sugen, om ikke - så blir han lenger. 

Hva tenker dere om dette? Bare meg som tok det på en litt merkelig måte? Han gidder ikke komme hjem tidligere om det bare er for å være med meg? 

Anonymkode: ab3c1...3c9

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil heller henge med kompisen enn med deg, og heller ha sex med deg enn med kompisen 😉

Anonymkode: 2eda3...e1d

• Liker 49
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han vil heller henge med kompisen enn med deg, og heller ha sex med deg enn med kompisen 😉

Dette.

Anonymkode: 8ad3f...b64

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo ikke så kult å vite at han kun kommer hjem for å få seg et knull. Blir jo veldig kåt av det!

Anonymkode: ab3c1...3c9

• Liker 11
Skrevet

Du sier jo du tror du skal legge deg tidlig. Lite vits i å dra for å være med deg om du sover..

Anonymkode: 48902...acc

• Liker 19
Skrevet

Jeg tenker at du leter etter problemer og har en "glasset er halvfullt"-mentalitet, og at det ikke er en særlig god egenskap i et forhold. 

Anonymkode: a48e1...10c

• Liker 45
Skrevet

Koselig melding det der! 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du leter etter problemer og har en "glasset er halvfullt"-mentalitet, og at det ikke er en særlig god egenskap i et forhold. 

Halvtomt, skulle det stå. :fnise: 

• Liker 8
Skrevet

Han kommer hjem hvis han får sex, hvis ikke blir han hos kompisen 

Anonymkode: 04a48...c81

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om dette? Bare meg som tok det på en litt merkelig måte? Han gidder ikke komme hjem tidligere om det bare er for å være med meg?

Tror det bare er du som tar det på en litt merkelig måte. Ville du reagert hvis han fortalte deg at han kunne komme hjem litt tidligere hvis du var interessert i å se en film? Sannsynligvis ikke.

• Liker 10
Skrevet

Tenker at han vurderer å komme heim for å ha sex og være nær deg. Men om du vil ha fred/sove/være aleine, så blir han lenger. Så hyggelig at han tilpasser seg deg 😊

Anonymkode: 6e549...727

• Liker 23
Skrevet

Svar at du venter naken, han må skynde seg. 😁

Skrevet

Herregud, snakk om å tolke alt i verst mening.

Anonymkode: c5cea...981

• Liker 23
Skrevet

Da hadde jeg skrevet tilbake "Bli så lenge du vil, også kanskje vi har sex når du kommer hjem, kanskje ikke. Spørs hvor trøtt jeg er 😉

Anonymkode: d4741...e9f

• Liker 2
Skrevet

Wow! Er det virkelig mulig å ta den meldingen ille opp? 😳

Anonymkode: 117cf...ec3

• Liker 20
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Mener du at han skal komme hjem å sitte alene fordi du sover? 

Skrevet

Dette hadde ikke engang jeg klart å ta ille opp (og jeg er ganske sensitiv) 😂

... Og jeg hadde bedt han komme hjem asap

Anonymkode: 8d11c...46c

• Liker 11
Skrevet

Det er jo en super melding å få av sin kjæreste. Han vil pule deg, er usikker på om du er gira, og spør, for da løper han hjem til deg. Hvis ikke så blir han selvfølgelig der han er, hos vennen sin.

Anonymkode: c574d...61e

• Liker 7
Skrevet

Kjipeste meldingen.

Jeg hadde bare svart "Du trenger ikke å komme hjem i kveld i det hele tatt, jeg er ikke sugen på selskap fra en som kun tenker på seg selv. Kos deg med vennen din du."

Anonymkode: d8b9d...f35

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...