AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg lagde en smoothie som transformerte seg til en geléaktig konsistens, etter å ha sittet i omtrent 15 minutter. Jeg la til følgende ingredienser: Blåbær Jordbær Mandel-melk Biola naturell Avocado Noen som har noe innblikk i hvorfor dette kan ha skjedd? Anonymkode: 49942...f29
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Avokado og kumelk. Den kjemiske reaksjonen er det sikkert noen som kan endel om, men avokado og kumelk er en kombo som ikke funker. Blir sånn slimete pudding. En god del mennesker synes dette er helt toppers å konsumere, men du bør i så fall like pudding ekstremt mye bedre enn jeg gjør. Finnes fortellinger om at umoden avokado (altså på det stadiet der du ikke kan mose den med en skje) ikke blir slimete. Men umoden avokado er ikke godt. Som et eksempel på at folk liker det florerer Internett med oppskrifter på slimete avokado&melke «milkshake» (det er pudding). Jeg klarte ikke en munnfull - en av de få tingene her i livet jeg har spyttet ut. Uansett er mye av poenget med å kjøpe en så sterkt forurensende og uetisk råvare som avokado å konsumere den kun i situasjoner der den ikke kan erstattes med noe mer etisk ok. I smoothie er havregryn et etisk, sunt og noenlunde kortreist alternativ. Anonymkode: 65f3a...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå