Gjest ThessyB Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Ble henvist til tidlig ultralyd tidligere i uken, skulle vært 8+3. Legene var usikker på om fosteret var dødt eller om jeg kunne være kortere på vei enn antatt, så fikk beskjed om å komme tilbake til uka. Har blødd en uke, men i ettermiddag var det ingen tvil om at det var en SA på gang. Hvor lenge gjør det vondt? Smertene kom like plutselig som jeg begynte å «renne» blod, og jeg tror det meste må være ute nå. Har tatt en Paracet men det er som voldsomme menssmerter enda.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Det er veldig forskjellig så dessverre vanskelig å si noe sikkert på. Det kan gå fra timer til dager... Håper det snart går over for deg. Klem Anonymkode: da861...17f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Hos meg gikk smertene helt over i det det kom en stor klump, som må ha vært fostersekken eller noe sånt. Var et svangerskap uten embryo, så et embryo var det ikke. Frem til klumpen kom var det like vondt som mine to terminfødsler. Anonymkode: ef1f7...da2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 15 minutter siden, ThessyB skrev: Ble henvist til tidlig ultralyd tidligere i uken, skulle vært 8+3. Legene var usikker på om fosteret var dødt eller om jeg kunne være kortere på vei enn antatt, så fikk beskjed om å komme tilbake til uka. Har blødd en uke, men i ettermiddag var det ingen tvil om at det var en SA på gang. Hvor lenge gjør det vondt? Smertene kom like plutselig som jeg begynte å «renne» blod, og jeg tror det meste må være ute nå. Har tatt en Paracet men det er som voldsomme menssmerter enda. Ca 1 uke. Anonymkode: 9d1f8...946
Hopptimisten Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 Så leit å høre! Håper det går bra med deg!❤️ Hos meg har smertene/riene gitt seg etter at kroppen har støtt ut hele fosteret og sekken. Hatt 3 aborter, med ganske intense smerter. Smertene har alltid gitt seg stort sett etter noen få dager, da alt har kommet ut!
Gjest ThessyB Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Takk for svar alle. Smertene stoppet like brått (foreløpig, i alle fall) som de kom. Det er selvfølgelig vondt og leit, men etter tul var jeg overbevist om at det måtte være dødt da jeg testet såpass tidlig positivt at jeg ikke tror det ville vært mulig å vøre kortere på vei. Nå var jeg bare klar for å «få det ut» og etterhvert prøve på nytt. Men! Skjønner godt at dette kan være traumatisk for folk. Det der var ikke for sarte sjeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå