AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Er det flere som får kynnere av å gå på do? Er i andre trimester og sliter en del med nokså kraftige kynnere, som nå også melder sin ankomst ved toalettbesøk... Anonymkode: 900be...dc3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg fikk dessverre kynnere av alt. Er de veldig kraftige kan du bli henvist til ultralyd av livmorhalsen. Anonymkode: 02dcd...469
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk dessverre kynnere av alt. Er de veldig kraftige kan du bli henvist til ultralyd av livmorhalsen. Anonymkode: 02dcd...469 Husker du når du begynte å få de? Fastlegen har sendt henvisning til sykehuset, men den ble avvist og jeg lurer på om det er fordi jeg ikke er kommet til uke 24. Anonymkode: 900be...dc3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har hatt kynnere siden uke 8. Av alt og ingenting, hele døgnet. Men ja, kjenner igjen det med dogåing. Får kynnere av å være tissetrengt, og får kynnere etter å ha tømt blæren. Kan ikke trykke hvis jeg må nummer 2 for da får jeg så innih***etes kynnere 😩 sykmeldt, men legen vil ikke henvise, da hun mener det ikke er annet å gjøre enn å slappe av. Anonymkode: 13697...0d3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg fikk det også, kynnere av å tisse og også av orgasme.. Anonymkode: 03634...2b6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Da jeg var gravid for 8 år siden hadde jeg kynnere i ett sett fra uke 12. Legene fryktet at det var premature rier, og jeg var sykemeldt store deler av svangerskapet. Jeg rakk å gå til termin, og vel så det... FIkk i etterkant høre at det ikke er fare forbundet med det å ha mange kynnere, eller tidligere kynnere så lenge de ikke påvirker livmorhalsen. Anonymkode: de90d...d93 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var gravid for 8 år siden hadde jeg kynnere i ett sett fra uke 12. Legene fryktet at det var premature rier, og jeg var sykemeldt store deler av svangerskapet. Jeg rakk å gå til termin, og vel så det... FIkk i etterkant høre at det ikke er fare forbundet med det å ha mange kynnere, eller tidligere kynnere så lenge de ikke påvirker livmorhalsen. Anonymkode: de90d...d93 Kynnere er i utgangspunktet uskyldige. Men hvis man har meget hyppige kynnere kan de i verste fall utvikle seg videre til å bli regelmessige og så til premature rier. Dette vet man jo ikke før man står det og har vært plaget med dette lenge, så man bør absolutt forebygge og roe ned om visse aktiviteter framprovoserer mye kynnere. Anonymkode: bc760...e48 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt kynnere siden uke 8. Av alt og ingenting, hele døgnet. Men ja, kjenner igjen det med dogåing. Får kynnere av å være tissetrengt, og får kynnere etter å ha tømt blæren. Kan ikke trykke hvis jeg må nummer 2 for da får jeg så innih***etes kynnere 😩 sykmeldt, men legen vil ikke henvise, da hun mener det ikke er annet å gjøre enn å slappe av. Anonymkode: 13697...0d3 Da er vi i akkurat samme båt. Eller fastlegen min sendte en henvisning men den ble avvist. Hvor langt er du på vei nå? Anonymkode: 900be...dc3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk dessverre kynnere av alt. Er de veldig kraftige kan du bli henvist til ultralyd av livmorhalsen. Anonymkode: 02dcd...469 TS her. Jeg er førstegangs, så jeg vet ikke helt hva veldig kraftig er. Men de tar skikkelig tak og kommer hele dagen/natten. Anonymkode: 900be...dc3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #10 Skrevet 31. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er vi i akkurat samme båt. Eller fastlegen min sendte en henvisning men den ble avvist. Hvor langt er du på vei nå? Anonymkode: 900be...dc3 Uke 26 Anonymkode: 13697...0d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå