Amatariel Skrevet 30. oktober 2020 #1 Del Skrevet 30. oktober 2020 Er det noen som vet om et sted som selger små (!) poser til adventskalender? Alle jeg har funnet er av denne størrelsen her, men de er iallefall dobbelt så stor som de posene jeg trenger. Og ja - må være noen som ikke koster flere hundre kroner Takknemlig for tips om noen har sett noen i en butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Del Skrevet 30. oktober 2020 Søstrene grene bør vel ha noe, evt nille? Anonymkode: 1379d...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Del Skrevet 31. oktober 2020 Ikkje kjøp dei frå europris. Dei vert ødelagt før 24.desember. Heilt elendige! Anonymkode: 1246b...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdyen Skrevet 31. oktober 2020 #4 Del Skrevet 31. oktober 2020 Clas Ohlson har. 79 kr for ett sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. oktober 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 31. oktober 2020 4 timer siden, Birdyen skrev: Clas Ohlson har. 79 kr for ett sett. 24 cm i høyden blir fortsatt for stort. Jeg trenger små poser. Litt sånn alà størrelse på fyrstikkeske eller litt større da. Men iallefall halvparten av disse posene fra Clas og andre steder jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 31. oktober 2020 #6 Del Skrevet 31. oktober 2020 Hva med å kjøpe stoff og sy poser selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Del Skrevet 31. oktober 2020 Ikke akkurat poser da, men disse er ganske artige og små. https://www.festkompaniet.no/silly-santa-julekalender-bokser-24-stk Anonymkode: 3c5df...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå