Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde det jeg er ganske sikker på at var rier for en times tid siden. Økte litt i styrke og hadde en hyppighet på 3,5-4 min. Varte ca et minutt pr sammentrekning. Holdt på i halvannen time.

Er det noen som har opplevd at rier kommer, for så å bli borte igjen? Hvor lang tid tok det eventuelt før de kom igjen?

Anonymkode: 1db2a...d8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten andregangs. Ble satt igang med første, så har ikke opplevd å gå i spontan fødsel før.

Skrevet

Jeg opplevde dette med nr. 2.. Tror jeg var inne 3 ganger med regelmessige rier. Ble satt i gang til slutt. 6 dager over termin. 

Anonymkode: de08f...478

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde dette med nr. 2.. Tror jeg var inne 3 ganger med regelmessige rier. Ble satt i gang til slutt. 6 dager over termin. 

Anonymkode: de08f...478

Så utrolig slitsomt!😭 håper enten at de bare ikke kommer tilbake før jeg går i fødsel, eller at det tar seg skikkelig opp. Slitsomt hvis det skal bli en sånn mellomting over lang tid..🙄 

Skrevet

Ville bare dratt inn på føden, og når de undersøker åpning ber du dem tøye skikkelig 👍🏻

Anonymkode: cf708...4d5

• Liker 1
Skrevet

Ja, ganske vanlig. Hadde en hel natt med rier, så stoppet det og gikk hele dagen uten antydning til rier. Så på an igjen neste natt, og ingenting hele dagen. Deretter startet fødselen skikkelig neste natt igjen. 

Anonymkode: 67edb...2c1

Skrevet

Ja, jeg hadde det fra og til i 4 døgn før fødselen. 

Anonymkode: 8ce2e...97a

Skrevet

Jada. Jeg hadde regelmessige, relativt sterke rier i noen timer hver kveld i 4 dager. De gav seg alltid ila natta. Sykt frustrerende 🤯

Anonymkode: fd55c...a28

Skrevet

Modningsrier kan komme og gå, ja.

Anonymkode: c2b7f...2b0

• Liker 1
Skrevet

Samtidig kan det gjøre at fødselen går raskere da, så er gjerne ikke bortkastet😊 Masse lykke til!!

Skrevet

Her tok det seg opp til hvert 3 min, 1 minutt hver rie. Dro på sykehuset og De dabbet litt av. Ble sendt hjem med flaske rier, bare for å  måtte dra tilbake etter en time. Ungen ble født et par timer etter jeg kom inn andre gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...