Gå til innhold

Hvor mange gram veier en kjøpe-pepperkake????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en boks kjøpe-pepperkaker hjemme akkurat nå som kunne veid 10 stk. for meg??? Type Bjørken, den brune litt gjennomsiktige boksen med rødt lokk.

Nei, jeg er ikke et av menneskene som har kastet meg på kalori-hysteriet og akkurat har forspist meg - sitter derimot i et familieselskap hvor det nettopp har blitt gjennomført quiz. Denne familien er (til min store fortvilelse 😅) en gjeng påståelige mennesker med konkurranseinstinkt ut av en annen veden. Samtlige mener nå at fasiten er feil, og det er på grensen til full oppstandelse. Alt toppet seg spesielt da det kom frem at svaret ikke er sjekket opp skikkelig av quizmasteren selv - bare hentet fra en mindre pålitelig side gjennom et enkelt googlesøk. Ja jeg vet - utrolig teit å henge seg opp i, men rett skal være rett i denne familien altså. Hehe 🤭🤭

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke bjørken, men ikea sine ser helt like ut for meg og veier 6 gram

Anonymkode: 8ba6b...8a0

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke bjørken, men ikea sine ser helt like ut for meg og veier 6 gram

Anonymkode: 8ba6b...8a0

Takk for svar 👏🏻 For de mest påståelige her duger desverre ikke dette helt, men gir nå i alle fall en liten pekepinn. Hadde det ikke vært for at vi alle har fått i oss hvert vårt vinglass til maten hadde en av oss vært på vei til butikken 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...