AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Altså, jeg lagde en diger form med fiskegrateng. Familien spiste, og jeg frøs ned resten. Tok den senere opp, og hadde middag igjen. Men det er jo masse igjen, og jeg kan jo ikke fryse den igjen? Så har noen et forslag til hva jeg kan gjøre for å bruke resten av fiskegratengen på en annen måte?Altså en eller annen variasjon? Anonymkode: 9cc2c...505
Brunhilde Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg pleier å steke den i panna sammen med ferdigkokte poteter, så begge deler får god farve. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg tar det på brødskiva! Anonymkode: ad82d...e7c 2
Jytte Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 Enig i at den er god kald, som pålegg. Et tips til neste gang er å fylle i mindre former (f.eks. alu.former du kan gjenbruke etter vask med zalo og vann). Frys ned uten å steke det du regner med ikke blir spist opp. De har former i ulike størrelse med lokk av papp. 1
T-Rex Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 (endret) 4 minutter siden, Jytte said: Enig i at den er god kald, som pålegg. Et tips til neste gang er å fylle i mindre former (f.eks. alu.former du kan gjenbruke etter vask med zalo og vann). Frys ned uten å steke det du regner med ikke blir spist opp. De har former i ulike størrelse med lokk av papp. Du er nå så fornuftig. (Har neppe noe forhold til Tusvik og Tønne. Men han skrev teksten til Doktor Berg.....) Endret 31. oktober 2020 av T-Rex
Jytte Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 2 minutter siden, T-Rex skrev: Du er nå så fornuftig. Tja, er etter tips fra en av mine tanter. Hun er faktisk kokk. De har sikkert små former man får kjøpt som ikke er engangs, men jeg selv har ikke behov for å lage opp så mye at det ikke blir spist som restemiddag dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå