Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte ei jente for rett under to dager siden og legger merke til at hun etter amming blir urolig og svelger mye. Ligger og vrir seg en del mens svelgingen pågår for så å falle til ro.. så fortsetter det gjerne igjen senere. Sover derfor ganske urolig. De ansatte her sier det kan være luft, kvalme osv og at det sikkert går over.. noe jeg og håper. Problemet er at jeg har en sønn som hadde refluks som baby. Han fikk dog ikke symptomer før han var noen uker. Dette gjør at jeg nå engster meg for at frøkna også lider samme sjebne. Noen som har opplevd lignende med sine nyfødte uten at det har vært refluks? Klamrer meg til alt håp her.

Anonymkode: 8f3fb...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungen er TO dager, alt er normalt :) Særlig kvalme/brekninger/oppstøt osv. Tenk da, den lille magen har ALDRI hatt mat i seg før! Klart det er en stor omveltning. Det er nok alt for tidlig å begynne og bekymre seg for refluks. Skjønner at du er nervøs, jeg har hatt refluksbarn selv, men prøv og ikke stresse. Dette er helt vanlig og naturlig! Gi det litt tid. 

Anonymkode: 81ee4...ea1

• Liker 2
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ungen er TO dager, alt er normalt :) Særlig kvalme/brekninger/oppstøt osv. Tenk da, den lille magen har ALDRI hatt mat i seg før! Klart det er en stor omveltning. Det er nok alt for tidlig å begynne og bekymre seg for refluks. Skjønner at du er nervøs, jeg har hatt refluksbarn selv, men prøv og ikke stresse. Dette er helt vanlig og naturlig! Gi det litt tid. 

Anonymkode: 81ee4...ea1

Off jeg vet jo innerst inne at det er dumt å stresse med dette etter bare to dager. Den refluksen har bare gitt meg så traume at det er vanskelig å ikke tolke hvert bidige tegn som refluks hos vesla. Men innlegget ditt hjalp faktisk veldig, tusen takk 😊 skal prøve å ikke tenke for mye på det.

Anonymkode: 8f3fb...bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...