AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har jobbet lenge i banrehage. Et år. og er kjempe lei av barn og generelt jobben. har mulighet til å jobbe et sted hvor de trenger for kveld og helg. bør jeg ta imot? Skal også flytte Inn med kjæresten snart. Er redd vi får lite tid sammen pga at jeg jobber på kvelden eller helgen. er deltidstilling. Står ikke hvor mye prosent Anonymkode: 7dbba...bcb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jobbet lenge i banrehage. Et år. og er kjempe lei av barn og generelt jobben. har mulighet til å jobbe et sted hvor de trenger for kveld og helg. bør jeg ta imot? Skal også flytte Inn med kjæresten snart. Er redd vi får lite tid sammen pga at jeg jobber på kvelden eller helgen. er deltidstilling. Står ikke hvor mye prosent Anonymkode: 7dbba...bcb Ett år er ikke lenge. Anonymkode: 874fc...d78
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ett år er ikke lenge. Anonymkode: 874fc...d78 For meg som ikke liker å jobbe med Barn, så jo. har aldri trivdes i jobben, men måtte ta imot for var eneste jeg fikk Anonymkode: 7dbba...bcb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Har du fått tilbud om en jobb uten å få oppgitt stillingsprosent? Anonymkode: c1d64...d82
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du fått tilbud om en jobb uten å få oppgitt stillingsprosent? Anonymkode: c1d64...d82 Er en stilling som ligger ute, står kun deltid. Ikke prosent Anonymkode: 7dbba...bcb
hemmelig158 Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en stilling som ligger ute, står kun deltid. Ikke prosent Anonymkode: 7dbba...bcb Ring og spør da vel! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå