Gjest barten Skrevet 31. juli 2005 #1 Skrevet 31. juli 2005 Er det noen som har erfaring med elektrolyse i ansiktet? Jeg har begynt å få flere og flere sorte hår på overleppa og på haka. Jewg napper nesten hver dag, og jeg holder på å bli sprø, har jo ikke lyst å se ut som en mann heller. Nå vurderer jeg elektrolyse, men jeg har ikke peilign, hvor mye koster det? er det noen steder jeg bør holde meg unna? Hvor mange behandlinger må man ha? Er det uutholdelig vondt? hilsen barten
Tusseline Skrevet 31. juli 2005 #2 Skrevet 31. juli 2005 Har ikke så god greie på elektrolyse, men har du prøvd voks (strips)?
Gjest barten Skrevet 1. august 2005 #3 Skrevet 1. august 2005 Jada, det har jeg prøvd. Og det fungerer til en viss grad. Men problemet er jo at jeg må vente til det det vokser ut en del før jeg kan vokse det igjen. Og da ser jeg jo helt dust ut.
Gjest Anonym nå Skrevet 1. august 2005 #4 Skrevet 1. august 2005 Jeg har selv gått til hudpleier som har brukt elektrolyse på meg. Jeg hadde en del skjeggvekst, pga. at jeg har sykdommen PCO som veldig mange kvinner har, kanskje dette er tilfelle hos deg også? Veldig mange har det uten å være klar over det. Hvis du søker på internett så kan du finne mer om det... husk at du trenger ikke kjenne deg igjen i alt som står, det eneste kjennetegnet jeg hadde var uønsket hårvekst. Jeg husker ikke akkurat hvor lenge jeg gikk, men tror jeg gikk ihvertfall i 3-4 måneder nesten annenhver uke for å fjerne hårene. De har jo forskjellige vekstfaser, så man får jo ikke tatt alle på en gang. I tillegg så måtte hvert hår "brennes" vekk flere ganger. Jeg måtte la hårene vokse mellom hver gang Det var ikke akkurat behagelig, men det gikk greit. Når jeg så for meg resultatet så var det verdt det. Hadde jeg valgt om igjen så ville jeg prøvd laser isteden, det er kanskje litt dyrere, men etter hva jeg har forstått så trenger du ikke mer enn 3-4 behandlinger før du er kvitt hårene. Og det er ikke fullt så smertefullt. Voks gjør ihvertfall bare vondt verre når det gjelder hår i ansiktet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå