AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Noen som har noen tanker? Anonymkode: 51120...827 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Ser at veldig mange i byen jeg bor i bruker mye både tid og penger på utseendet, sikkert for at de har det yrket de har. Det er vel ingen som vil kjøpe eller selge bolig av noen som ser ut som en slask. Anonymkode: 341ec...ded 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Er vel ofte damer som liker å stelle og pynte seg litt som blir eiendomsmeglere (jobben krever også at de ser ordentlig ut), så da blir de jo automatisk finere enn de som tusler rundt i joggedress slik som f.eks meg Anonymkode: 91974...919 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 De er veldig høye. Derfor synes jeg ikke de er spesielt attraktive heller. Men det er meg. Klassisk karrierekvinner som knapt nok har en utdannelse, kun opplært til å skryte av interiørløsninger og potensiale i alt mellom himmel og jord. Anonymkode: 4274a...dd9 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er vel ofte damer som liker å stelle og pynte seg litt som blir eiendomsmeglere (jobben krever også at de ser ordentlig ut), så da blir de jo automatisk finere enn de som tusler rundt i joggedress slik som f.eks meg Anonymkode: 91974...919 Jeg har et pent ansikt, men hadde ikke fått solgt et eneste hus i joggebuksen min, det skal sies Anonymkode: 91974...919
youcancallmejune Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 Fordi de vet at et godt utseende vil gi dem fordeler i jobben, så de legger ned både kroner og ekstra innsats for å se smashing ut. De mannlige ser også ofte meget bra ut. 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #8 Skrevet 30. oktober 2020 Det er de som ikke har så mye oppi der, egentlig, men kan bruke mye tid på utseendet. Anonymkode: 8eeab...712 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #9 Skrevet 30. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Det er de som ikke har så mye oppi der, egentlig, men kan bruke mye tid på utseendet. Anonymkode: 8eeab...712 Altså, det handler om tid. Anonymkode: 8eeab...712
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #10 Skrevet 30. oktober 2020 Enten har du en fetish. Eller så kan det være at høy utdannelse gir selvtillitt, utstråling, og god økonomi til å ta vare på seg selv. Anonymkode: 5d074...437
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 Oj jeg har liksom alltid tenkt litt motsatt jeg. Eiendomsmeklere, både kvinner og menn ser litt «østeuropeiske ut». Altså overpyntet på en litt umoderne måte. Kvinnene er oversminket og mennene oppfører seg veldig falskt. Det er jo en lav utdannelse, og de er jo liksom i samme kategori som bilselgere. Så jeg forstår ikke helt den luksuriøse fasaden. Jeg tror den bransjen trenger en fornyelse, for ingen stoler på det de sier, og ofte kan de ikke svare på det man lurer på heller. Anonymkode: 603f0...e85 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #12 Skrevet 31. oktober 2020 På 30.10.2020 den 16.34, AnonymBruker skrev: De er veldig høye. Derfor synes jeg ikke de er spesielt attraktive heller. Men det er meg. Klassisk karrierekvinner som knapt nok har en utdannelse, kun opplært til å skryte av interiørløsninger og potensiale i alt mellom himmel og jord. Anonymkode: 4274a...dd9 Det første jeg tenkte var at mannlige eiendomsmeklere ofte er litt lave. Og har en look/stil som gjør at de ser mindre intelligente ut. Har egentlig ikke sett så mange kvinnelige eiendomsmeklere faktisk. Vil tro de ser høye ut fordi de bruker upraktiske høye heler. Men ja, et uattraktivt yrke. Både mtp den falske framtoningen både mtp utseende og talemåte. Og uheldige arbeidstider og litt flaut yrke på en måte. Anonymkode: 603f0...e85 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #13 Skrevet 31. oktober 2020 Lav utdannelse? Det er da en bachelor med både jus og økonomifag Anonymkode: 0aa40...833 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #14 Skrevet 31. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oj jeg har liksom alltid tenkt litt motsatt jeg. Eiendomsmeklere, både kvinner og menn ser litt «østeuropeiske ut». Altså overpyntet på en litt umoderne måte. Kvinnene er oversminket og mennene oppfører seg veldig falskt. Det er jo en lav utdannelse, og de er jo liksom i samme kategori som bilselgere. Så jeg forstår ikke helt den luksuriøse fasaden. Jeg tror den bransjen trenger en fornyelse, for ingen stoler på det de sier, og ofte kan de ikke svare på det man lurer på heller. Anonymkode: 603f0...e85 Trur du blander eiendomsmegler med flyvertinne Anonymkode: 0aa40...833 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #15 Skrevet 31. oktober 2020 De fleste ser vel litt mer «stilige» ut i pent tøy, klassisk sveis og pen sminke (eller ikke sminke) Tror de fleste her inne kunne sett bra ut om de hadde giddet. Men da må det kanskje litt bevegelse til og bytte ut joggebuksa. Sier ikke alle må prøve, så det er ett valg man tar selv? Anonymkode: 7dddf...bee 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #16 Skrevet 31. oktober 2020 NÅr ble en bachelor liten utdannelse.. Anonymkode: 7f122...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #17 Skrevet 31. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trur du blander eiendomsmegler med flyvertinne Anonymkode: 0aa40...833 Ja! Det er litt samme gate for meg når det gjelder utseendemessig/stil! Mener ikke at en bachelor er en lav utdannelse i seg selv, men de oppfører seg som de er steinrike og arrogante. Det er en merkelig type folk som blir eiendomsmeklere. Anonymkode: 603f0...e85 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #18 Skrevet 31. oktober 2020 Husker jeg var den eneste på en visning en gang. Og det med DEN deilige meglerdama. Skal ikke legge skjul på at jeg drømte om at hun skulle la skjørtet gå i gulvet og legge seg på den fine stylede senga. Hadde jeg fått marinert laksen i henne da, skal du ikke se bort i fra det ville være det lille ekstra som kunne fått meg til å legge inn et bud på leiligheten.. Anonymkode: dae92...f1f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2020 #19 Skrevet 1. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Oj jeg har liksom alltid tenkt litt motsatt jeg. Eiendomsmeklere, både kvinner og menn ser litt «østeuropeiske ut». Altså overpyntet på en litt umoderne måte. Kvinnene er oversminket og mennene oppfører seg veldig falskt. Det er jo en lav utdannelse, og de er jo liksom i samme kategori som bilselgere. Så jeg forstår ikke helt den luksuriøse fasaden. Jeg tror den bransjen trenger en fornyelse, for ingen stoler på det de sier, og ofte kan de ikke svare på det man lurer på heller. Anonymkode: 603f0...e85 Du har ikke helt peiling på hva du skriver om, du vel... https://www.bi.no/studier-og-kurs/bachelorstudier/eiendomsmegling-jus-okonomi/ Det er også mulighet til å ta videre studier etter bachelor. Anonymkode: 0067d...72f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå