Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Hello96
Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan  fikse det men ingen blir å stole på deg 100% etter dette.

Alt som bevises her er at du har NULL kontroll på hvordan du fungerer når du drikker, så anbefaller deg med å ro ned drikkinga. Dette har du selv stelt i stand, så her har du null sympati fra meg.

Anonymkode: 04c10...071

• Liker 4
Skrevet

Og  om du virkelig elsket han så hadde du ikke knulla fyren om du var full eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Som du sier, dette er ferskt. Slike ting kan ta lang tid å komme over, men det er mulig. Dere bør nok jobbe litt med dere selv hver for dere. Dere har en krunglete fortid sammen som dere bør analysere, sammen og hver for dere, for å oppnå bedre strategier for samliv,om dere ønsker å forsøke igjen. Det med å ligge med andre ser jo ut til å være et gjentagende problem på begge sider her,så hvorfor skjer dette? Og hvordan kan dere unngå at dette skjer igjen inframtiden? 

Du bør tenke grundig gjennom hvordan denne situasjonen kunne oppstå. Du må ta ansvar for dine egne handlinger og bevisstgjøre deg selv på hvor du trår feil. Du bør muligens holde deg unna alkohol/fyllefest eller trappe kraftig ned?

For deg selv,bør du tenke på: Hva ønsker du av en annen og for deg selv i et forhold? Hva kan du gjøre med deg selv for å ha det bra sammen med en annen? Hvordan skal du unngå at du havner i slike situasjoner igjen? Dette bør du ha konkrete svar på før du innleder et forhold med noen. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og  om du virkelig elsket han så hadde du ikke knulla fyren om du var full eller ikke.

Noen ganger er man på et sted i livet hvor man er så emosjonelt ustabil at man til og med kan være utro selvom man elsker noen, desverre er ikke mennesket og livet som et A4 ark 

Anonymkode: 06029...6b3

• Liker 7
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger er man på et sted i livet hvor man er så emosjonelt ustabil at man til og med kan være utro selvom man elsker noen, desverre er ikke mennesket og livet som et A4 ark 

Amen!👏🙌

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns hele forholdet deres høres ustabilt ut. Dere har jo begge da holdt på med andre mens dere skulle finne ut av ting.. Det er jo bare røde flagg hele veien her. Nope.. Gå videre. 

Anonymkode: 6269e...868

• Liker 13
Skrevet

Tror nok dere har det best uten hverandre så kanskje like greit å avslutte det nå

Anonymkode: c809f...a4c

• Liker 2
Skrevet

Hjelpe meg. Er det virkelig noen som lever sånn? Anbefaler deg å fokusere på livet ditt, utdannelse, jobb, osv. Glem mann og barn for nå, bli voksen. 

Anonymkode: 26456...916

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg synes at du aller først skal ta et grep i forhold til rus, mest sannsynlig betyr det også å ta et grep i forhold til hvilke typer mennesker du ønsker å ha i livet ditt.

Skrevet

Jeg mistet tråden allerede i begynnelsen av andre avsnitt. Virker veldig rotete. Håper du får oversikt og kontroll etterhvert. 

Skrevet

Heisann 

Nå vet jeg ikke hva slags aldersgruppe dere tilhører, men ut ifra innlegget ditt så er dere kanskje ganske unge? 

Jeg skal ikke gi deg noen moralpreken, men sett utenifra så virker det som dere er to mennesker som ikke er helt klar for en langvarig forpliktelse, og det er mye tillitsbrudd og svik i deres korte historie. Jeg tviler ikke på at dere begge er veldig glad i hverandre, men jeg tror dere begge hadde hatt godt av å leve noen mnd/år uten å være sammen, og bare kjenne litt etter hva dere vil. Bare det at du sier at "det beste er kanskje å glemme og å finne seg en ny" vitner om at det ikke er sikkert det er denne mannen du elsker. Kanskje du elsker ideen om mann og barn? 

Hvis jeg var deg så ville jeg bare tenkt at hvis det er meningen, så finner dere tilbake til hverandre om en stund, når dere begge har fokusert på dere selv. Jeg tror også dere gjør lurt i å vente med barn. Du fortjener (og trenger?) å sette deg selv først, for å så bli klar for å ha barn og familie som førsteprioritet. 

Husk at dere kan ha opplevd kjærlighet selv om den ikke varte for alltid. Kanskje du finner en annen type kjærlighet med en annen, eller at deres kjærlighet for hverandre utvikler seg til noe mer senere. Lykke til, og husk at dere begge fortjener å ha det bra selv om dere har gjort noe dumt. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man så emosjonelt ustabil så er man ikke i stand til å elske.

Det er mange her inne som tror at kjærlighet = følelser, og at alle kan elske.

Men nei, kjærlighet er det man gjør mot andre, og kun noen ytterst få er i stand til å elske. 

Anonymkode: c3461...59c

Skrevet

Et kaotisk forhold . Legg hele forholdet bak deg å gå videre. Du har lært leksa di og bør nå få orden på livet ditt før du finner deg en mann som behandler deg med den respekten du fortjener og likens tilbake. 

Skrevet

Så kaotisk liv dere lever, hvor gamle er dere? 

Forlat hverandre og voks opp!  

Anonymkode: dc6c1...bd1

Skrevet

Virker som hele forholdet er preget av drama og at det kan ha satt sine spor, og kanskje være grunnen til at du var utro i fylla. Han var utro først-grunnen (som egentlig ikke er noen unnskyldning siden du har valgt å gå tilbake til han). Ville holdt litt avstand nå så dere begge får tid til ettertanke, men det hadde bekymret meg at jeg hadde blacket ut og ikke husket noe. Det har jeg aldri opplevd. Sex er noe man husker hvis man ikke har blitt dopet ned med piller, eller har noen erfaring med så kraftig blackout av alkohol? 

Hvis dere finner ut at dere vil satse på forholdet er mitt råd å sette en strek over fortida. Dere har begge vært utro og stiller likt. Det kan være vanskelig, men avstand kan hjelpe. Dere kan møtes av og til, men legg romantikken på is en stund. Gjennom vennskap og sporadiske møter kan dere bygge opp tillit igjen, hvis det lar seg gjøre, vi er alle forskjellige. 

• Liker 1
Skrevet

Dette fortjente du!

Anonymkode: cc00e...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...