Gå til innhold

Kjøpte noen klær av ei på fb (og nei dette er ikke for å henge ut noen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om noen vet ang posten). Det ble pakket i en eske, usikker på hvor stor. Og så ble det sendt som brev. i og med at det kommer i en eske tviler jeg på at det får plass i postkassa. Vil man da allikevel få hentelapp? Selvom det ikke ble sendt som pakke.. Den ble postet på tirsdag, men fortsatt ikke fått pakke / hentelapp..

Anonymkode: bcd1e...fee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Noen klær" får ikke plass i postkassen, så det blir henting. Du får antagelig sms om henting av posten. Jeg har i hvert fall ikke fått hentelapp pr papir i posten på årevis.

Er den for stor for postkassen, så sendes den til nærmeste utleveringssted/post-i-butikk for henting der. 

Med mindre du er blitt lurt da.... og det ikke er sendt noen pakke overhodet.

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på om noen vet ang posten). Det ble pakket i en eske, usikker på hvor stor. Og så ble det sendt som brev. i og med at det kommer i en eske tviler jeg på at det får plass i postkassa. Vil man da allikevel få hentelapp? Selvom det ikke ble sendt som pakke.. Den ble postet på tirsdag, men fortsatt ikke fått pakke / hentelapp..

Anonymkode: bcd1e...fee

Du har jammen høye forventninger til posten...  Gi det halvannen uke til. 

Skrevet

Postgangen i Norge er ganske treg for tiden. Så du må gi det mer tid

Skrevet

Hvis brevet eller pakken er for stor for postkassen din, så leveres det til postkontoret/post i butikk. Har ikke noe å si om det er brev eller pakke. Du får da hentelapp. 

Anonymkode: 79390...f89

• Liker 1
Skrevet

Posten leverer ikke ut post hver dag lengre. Det er annenhver dag.

• Liker 2
Skrevet

Er du sikker på at pakken ble sendt som brev? Det er maks mål på brev.

Ba du om eller ble du tilbudt sporing?

Har du fått dokumentasjon på at det i det hele tatt er sendt?

Husk at nå er det kjøpsloven som gjelder, og da går risikoen for varen over på kjøper i det øyeblikket varen er overlevert til transportør. Dvs at om pakken nå forsvinner så er det og ditt tap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...