Gå til innhold

Utdrikkingslag nr. 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg drukket ut for andre (og siste) gang ;)

Klokka fem igår ble jeg henta av tre venninner (bla ei jeg ikke har sett på et år!). I bilen fikk jeg servert min første (av mange) halvlitere :sjarmor:

Vi kjørte opp til huset til ei av de og der var det flere venninner som ordnet istand til taco, siden dette var favorittretten min i ei skoledagbok de hadde funnet ;)

Ei mugge med White Russian ble plassert på bordet og jeg rakk liksom aldri å bli tørst den kvelden. Etter deilig middag var det kaffe og Bailyes, og ikke minst vodka med iste.

Etter en stund ankom flere folk, både venninner og kamerater - veldig koselig! Like etter de kom måtte de ut på rebusløp/natursti. Jeg var fasiten, og siste oppgaven dems var å lage en sang om meg.. utrolig morsomt!

Brudgommen dukket også opp etterhvert, sammen med en sjampisflaske :sjarmor: Så kom storebror og skulle vise film. Jeg ble skikkelig tatt på senga. Disse venninnene mine hadde intervjuet og filmet MANGE. Ble veldig rørt! Med på filmen var ungdomsskolelæreren min, mamma, pappa, begge bestemødrene mine, gamle barndomsvenner og naboer, ja.. helt utrolig!

Drikkinga fortsatte selvfølgelig med mer øl, cider og gin tonic. Så var det klart for SingStar :sjarmor: Alltid like moro!

Jeg husker såvidt at vi var en tur innom byen, men ikke så lenge for vi endte opp tilbake der vi starta med et laangt nachspiel. Jeg tror jeg og brudgommen var hjemme i 7-tida til morran idag. Jeg tror :sjenert:

er jeg ihvertfall klar for bryllup om kun 6 små dager :hjerter_rundt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhhh det hørtes veldig koselig ut!! Ikke mange dager igjen til den store dagen nå! Masse lykke til...

Skrevet

sånn utdrikningslag ønsker jeg meg... er livredd for å få et der de er ute etter å dumme meg mest mulig ut..! Også hørtest d jo kjempekoslig ut at brugommen var med etterhvert. Får finne meg en forlover snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...