AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Havnet på sykehus da jeg var overstimulert og får ikke lov å ha sex eller trene da det var/er fare for at eggstokkene vrir seg...de sa jeg ikke måtte gjøre noe anstrengende, men de sa aldri noe om orgasme 😅 har ordnet meg selv noen gangen , men ikke noe som har vært anstrengene, men blir litt redd av det.... men holder på å bli gal!! Er så kåt 😂 Anonymkode: 134be...c91
stan Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Spør en lege. Jeg ville ikke stole på medisinske helseråd her på KG. 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg vet ikke hehe men hvordan ble du overstimulert? Har du onanert for mye eller noe sånt? Anonymkode: fbf56...a0f
ididi Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hehe men hvordan ble du overstimulert? Har du onanert for mye eller noe sånt? Anonymkode: fbf56...a0f Gjetter på at det er snakk om overstimulering pga. medisiner ved IVF. 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 1 minutt siden, ididi skrev: Gjetter på at det er snakk om overstimulering pga. medisiner ved IVF. Stemmer. Anonymkode: 134be...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå