Tusseladen Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Mine 13-åringer insisterer på dette, jeg er skeptisk, hva mener dere?
Akuline Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Vi dropper ærendsrunden med barn denne måneden. Vi gjør kun nødvendige ærend, og da uten barn. Så jeg ville sagt nei. 3
appelsinjuice Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Det spørs jo helt på om det er Oslo City det er snakk om eller Bortivekkåsen Handlesenter et sted hvor det er lite smitte. Jeg ville ikke sendt poden min på Sandvika Storsenter for å dille uten grunn akkurat nå, men her må jo alle bruke munnbind uansett, så dersom det var noe spesifikt h*n skulle ha så ville det vært greit så lenge h*n følger grunnleggende smittevernregler. 2
Hattivatti Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Er det i et spesifikt ærend eller bare for gøy? Skal han inn å kjøpe noe og ut igjen må det jo være greit, men å henge rundt tenker jeg man skal unngå uansett hvor i landet man bor i disse tider. 2
Anonymus1986 Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 Oslo City eller Sandvika definitivt ikke. Sentre på størrelse med Østfoldhallen hadde nok godt fint, og det er relativt lite smitte også
Pinkee Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg vil si nei. Så fremt det ikke er for å handle en spesifikk ting, og så rett ut. Frem til en vaksine er klar, er ikke henging på kjøpesenter noe man gjør! 1
The Kitten Skrevet 30. oktober 2020 #8 Skrevet 30. oktober 2020 4 timer siden, Ryuk skrev: Er det i et spesifikt ærend eller bare for gøy? Skal han inn å kjøpe noe og ut igjen må det jo være greit, men å henge rundt tenker jeg man skal unngå uansett hvor i landet man bor i disse tider. Enig, men det burde folk si til pensjonister også. Jobber på et kjøpesenter, og det er utrolig mange pensjonister som bare henger der.
Anbefalte innlegg