Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det bedre , eller ble det verre etterhvert ?

sliter allerede i uke 7, å håper virkelig det blir bedre ... 

Anonymkode: 0ad32...2d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hormonelt så har det ikke gitt seg ennå, 4 mnd siden fødsel. 

Anonymkode: 5a2eb...561

Skrevet

Det ga seg så snart ungen var ute. Men det blir ikke bedre gjennom svangerskapet.

Anonymkode: 03f84...41e

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hormonelt så har det ikke gitt seg ennå, 4 mnd siden fødsel. 

Anonymkode: 5a2eb...561

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det ga seg så snart ungen var ute. Men det blir ikke bedre gjennom svangerskapet.

Anonymkode: 03f84...41e

🤭

Skrevet

Ble verre gjennom svangerskapet. På slutten satt jeg i rullestol. Sliter fortsatt med bekkensmerter nå 15 år etter ungen ble født. 

Anonymkode: 0cb07...247

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble verre gjennom svangerskapet. På slutten satt jeg i rullestol. Sliter fortsatt med bekkensmerter nå 15 år etter ungen ble født. 

Anonymkode: 0cb07...247

Uff så trist 💔

kiropraktor sa selv om jeg fikk det tidlig kan det forsvinne igjen...

men tviler veldig sterkt utifra hvordan dette svangerskapet er og at jeg bærer på to.

Skrevet

Ble verre, men ikke mye. Har vondt nå fire måneder etter fødselen 

Anonymkode: 0d3aa...da0

Skrevet

Her ble det mye verre. Brukte flere tusen kr på behandling, ingenting hjalp. Var dum nok til og fortsette og presse meg på jobb (sykepleier). Hadde jeg lyttet til kroppen min og alle rundt meg tidligere, hadde det nok ikke blitt så mye verre. På slutten måtte jeg stå opp samtidig som samboer om morgenen (da var jeg sykemeldt) fordi jeg kom meg ikke opp av sengen uten hjelp. Sliter fortsatt 6 mnd etter fødsel, men i mye mindre grad. 

Anonymkode: 9fb1e...060

Skrevet

Ble verre her. Har hatt to graviditeter med bekkenløsning, begge kom tidlig. Siste gangen måtte jeg ha hjelp fra manuellterapeut for å klare hverdagen (ble sykemeldt fra jobb da jeg ikke en gang klarte å gå i noen trapper osv). Slet med å sitte normalt også.

Skrevet

Jeg merket frøst rundt uke 10. Hos meg ble det bedre da livmoren vokste ut av bekkenet og trykket der nedi lettet litt på en måte. Men kjente det igjen fra halvveis i 2.tri hvis jeg belastet nye, gikk langt osv... Kan ikke uttale meg om 3.tri enda, da jeg fremdeles er i slutten av 2.tri 🙊

Forrige svangerskap hadde jeg null bekkensmerter, så det er nye erfaringer for meg dette... 

Anonymkode: 61612...d71

Skrevet

Så frustrerende , må vel kanskje stålsette meg ja!

så uflaks å få det så tidlig 😫

Skrevet

Ble verre😖 anbefaler bbhugme gravidpute

Anonymkode: 47908...aab

• Liker 1
Skrevet

Er i uke 22 nå. Har bare blitt verre. 

Håper virkelig det gir seg etter fødsel. 

Anonymkode: 21b64...b78

Skrevet

Det ble verre, dessverre. Som noen nevner over her; BBhugmepute anbefales! Den var en lifesaver🙌🏻

Anonymkode: 898e2...658

Skrevet

Bare verre. 8 mnd siden fødsel nå. 

Anonymkode: 3dff2...62b

Skrevet
På 30.10.2020 den 15.02, AnonymBruker skrev:

Da jeg ble gravid fikk jeg tidlig bekkenløsning,  jeg var kjempe plaget hele svangerskapet og fullt ut sykmeldt hele svangerskapet.  Jeg sliter fortsatt og barnet er 6 år.

Anonymkode: 62584...ccf

Skrevet

Verre. Sliter enda 19 år senere, ble ufør av det. 

Anonymkode: f5c97...089

Skrevet

Hos meg startet det i uke 8, og ble gradvis verre frem til ca uke 35... Etter det stagnerte det, føler jeg. Baby kom i uke 37, og er nå 10 mnd. For en mnd siden, altså når baby var 9 mnd så merket jeg en tydelig bedring, og syns nå det blir bedre og bedre. 

Jeg syns bevegelse hjelper, svømming, gå tur (litt lang tur), unngå å sitte så mye hvis du kan, bruke bbhugme-puta når du ligger, tøyeøvelser, styrkeøvelser, hvile etter jobb. Kanskje noe kan tilrettelegges på jobb for deg? Jeg føler jobben var med å holde kroppen i gang, og det var først helt på slutten at bekkensmertene var mindre når jeg hadde fri. 

Skrevet

Jeg gikk til innkjøp av den store bbhugme og fikk øvelser av fysio. Ble bedre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...