AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Del Skrevet 30. oktober 2020 Hallo , Jeg skal begynne og prøve å få i meg en smoothie om morgenen siden jeg ofte har dårlig tid (velger og ha det) er så leit og stå opp om dagen jeg har sett og sett men finner ingen oppskrifter som ikke innholder banan,Jeg fordrar ikke banan værste jeg veit og stort sett alle andre oppskrifter har masse forskjelige sånn midt på 3 ting, eller så har de oppimot 3-4 ting som bare er klønete om du skal lage en veldig rask frokost Så jeg lurte på har dere tips på noen veldig enkle smoothie oppskrifter jeg ikke trenger 5-6 forskjelige ting til ? har aldri laget det noe før men kjøper blender i morgen, Jeg tenkte egentlig bare skogsbær youghurt(?) og frosene jorbær og kanskje blåbær og litt melk .(PS: jeg kommer ikke til og bruke juice osv, må ha melk om morgenen) Vet ikke om noen har miksa blåbær og jordbør før men jeg er glad i begge deler men vet ikke åssen det er sammen evt bytte ut skogsbær med vanlig naturell youghurt. +kanskje litt havregryn for og få litt fiber og. Fortell meg åssen smoothie du pleier og lage ? kanskje jeg liker det og ? Anonymkode: 4f64d...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Del Skrevet 30. oktober 2020 Det er jo bare å la være å ha i banan? Du trenger da ikke en oppskrift på smoothie? Bland det du vil. Yoghurt, biola, juice. Putt oppi det du ønsker av frukt. Enten det nå er bær, epler, banan, eller hva som helst. Men jeg synes ikke det høres ut som en spesielt rask frokost.. Friske bær og yoghurt går jo raskt å blende ihop, men i det du må begynne å skrelle og kutte opp ting, tar det mer tid enn å klesse ost på en skive. Frosne bær må kokes, så det er ikke kjemperaskt det heller. Anonymkode: ad4e6...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Del Skrevet 30. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å la være å ha i banan? Du trenger da ikke en oppskrift på smoothie? Bland det du vil. Yoghurt, biola, juice. Putt oppi det du ønsker av frukt. Enten det nå er bær, epler, banan, eller hva som helst. Men jeg synes ikke det høres ut som en spesielt rask frokost.. Friske bær og yoghurt går jo raskt å blende ihop, men i det du må begynne å skrelle og kutte opp ting, tar det mer tid enn å klesse ost på en skive. Frosne bær må kokes, så det er ikke kjemperaskt det heller. Anonymkode: ad4e6...c11 Sikkert avsporing.. Men hvorfor må frosne bær kokes? Det har jeg aldri gjort.. Anonymkode: 957b5...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Del Skrevet 30. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sikkert avsporing.. Men hvorfor må frosne bær kokes? Det har jeg aldri gjort.. Anonymkode: 957b5...f92 https://www.dinside.no/bolig/advarer-mot-frosne-smoothie-baer/70921432 Det er kan være farlige bakterier i frosne bær/frossen frukt importert fra utlandet. Det meste av de frosne bærene man får kjøpt her til lands, er dessverre importert. Anonymkode: ad4e6...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Del Skrevet 30. oktober 2020 Ha oppi akkurat det du vil, bare dropp bananen. Blåbær, jordbær, bringebær, avocado, bjørnebær, kiwi, osv. Anonymkode: 9ff59...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 30. oktober 2020 #6 Del Skrevet 30. oktober 2020 Jeg tror hovedårsaken til at det er banan i alle smoothie-oppskrifter, er at det er bananen som gjør den "smooth". Uten den, blir det mer en juice-milkshake-situasjon. Men det er jo bare å kjøre på å lage dem uten banan, det kan godt hende det smaker like godt og blir sånn brukbart smooth uten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #7 Del Skrevet 30. oktober 2020 Avokado gjør konsistensen god. vaniljeyogurt er digg med bær! Anonymkode: a0ef6...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #8 Del Skrevet 30. oktober 2020 Jeg lager smoothie med frosne bringebær, kesam, søtning og melk. Jeg liker at det smaker milkshake. Anonymkode: 55a66...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #9 Del Skrevet 30. oktober 2020 Jeg bruker avokado eller yoghurt i. Liker ikke banan 😉 Anonymkode: 03bba...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #10 Del Skrevet 30. oktober 2020 Bytt ut med avokado ja. Sunnere også, men flere kalorier. Anonymkode: 3f92d...629 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå