Gå til innhold

Mann som "ser" etter meg med blikket sitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,har den siste tiden vært innom et bibliotek utenfor byen hvor det alltid sitter en mann ved et av bordene å leser. Naturlig nok siden det er et bibliotek.

Men jeg har lagt veldig godt merke til at hver gang jeg er der å han ser meg gå forbi han så begynner han å "lete" etter meg med blikket sitt hvis jeg går bak en hylle eller noe. Jeg snur meg rundt å ser han kikke på me.

Han ser veldig ung ut typ 30 something å eg er 24

Anonymkode: 7b1c1...acd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker sex eller kjærlighet. Vanligvis det første. 

Anonymkode: 6821d...3c1

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker sex eller kjærlighet. Vanligvis det første. 

Men han har masse å velge mellom. Er mange ungjenter på biblioteket å han ser ikke sånn på de. Er bare jeg han gjør det med å jeg er ikke noe særlig spesiell. Helt ordinær 

Skrevet

Kanskje han tenker at du ser lett ut å erobre, eller at han kan overtale deg til å la ham bruke deg til kinky/nedverdigende ting som bedre jenter ville sagt nei til? 

Anonymkode: bbf4f...f79

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor står ser i hermetegn i overskriften? 

Anonymkode: 1fcef...277

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han tenker at du ser lett ut å erobre, eller at han kan overtale deg til å la ham bruke deg til kinky/nedverdigende ting som bedre jenter ville sagt nei til? 

Hvordan da? Jeg er ikke lett på tråden og kler meg anstendig hvis det var det du siktet til

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor står ser i hermetegn i overskriften? 

Anonymkode: 1fcef...277

Det er bare og overse

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han har masse å velge mellom. Er mange ungjenter på biblioteket å han ser ikke sånn på de. Er bare jeg han gjør det med å jeg er ikke noe særlig spesiell. Helt ordinær 

Han liker jo ikke alle kvinner bare fordi han er mann. Du oppfyller vel hans preferanser, hva enn de er. 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er det som er det fine, din naturlighet. Det er mangen som liker det fremfor tilgjorte 🌹

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han liker jo ikke alle kvinner bare fordi han er mann. Du oppfyller vel hans preferanser, hva enn de er. 

Men om han er interesert i meg hvorfor sier han ikke hei? 

Skrevet
7 minutter siden, Theo_1 skrev:

Kanskje det er det som er det fine, din naturlighet. Det er mangen som liker det fremfor tilgjorte 🌹

Kanskje...han er vel veldig kjekk synes jeg,men kan ikke se for meg at en som han hadde likt meg

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du lurer på, har du et spørsmål? 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men om han er interesert i meg hvorfor sier han ikke hei? 

Pleier du å si hei til alle du kunne tenke deg å bli kjæreste med eller ligge med?

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idiot. 

Det høres koselig ut Ts! Kanskje han er betatt av deg. Menn forelsker seg i veldig mye mer enn bare instagramtryner 😄

Neste gang kan du kanskje prøve med et hei? 🙊

Anonymkode: 5c6b6...d9d

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pleier du å si hei til alle du kunne tenke deg å bli kjæreste med eller ligge med?

Ja, det må jo være en begynnelse 🙂 

Skrevet

Dette er flørting! Om du liker han også, så smil tilbake, hvis ikke overse ham. Spenning i hverdagen dette😄

Anonymkode: b76c1...088

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Hva er det du lurer på, har du et spørsmål? 

Ja jeg vil vite hvorfor han ser etter meg 

Skrevet

Var ei skikkelig deilig jente fra Tranby som satte seg foran meg, i Asker, smilte og stirret rett på øynene mine.. Jeg prøvde først å se bort litt gestikulerende, men snudde meg tilbake mot henne og hun holdt akkurat samme teknikken. Jeg gikk ned for full telling. Det kom som lyn fra klar himmel. Hun hadde virkelig teket

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vil vite hvorfor han ser etter meg 

Vi har jo sagt det? Han syns nok du er søt.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har nok allerede høvlet over alle de andre, går nok under tilnavnet "Bibliotekmannen". Sitter der i uskyldige intellektuelle omgivelser og venter. Du er neste. 

Anonymkode: 37b1a...75b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...