AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Det blir så kleint med mannen min? Vi har bare vært venner så lenge nå og det føles helt kleint og rart å skulle være intim med han 😢 Noen tips til hvordan å få tilbake kjemien? Anonymkode: a764a...dfe
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Snakk med han❤️ Anonymkode: 58229...148 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med han❤️ Anonymkode: 58229...148 Men tenk å få høre det da? 😢 Er så redd for reaksjonen. Han har aldri mistet lysten på meg. Kanskje jeg ikke tenner på han lengre? Jeg er så forvirret ts Anonymkode: a764a...dfe
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Er kåtheten din rettet mot ham eller mot noen andre? Faller det seg baturlig for dere å dele en flaske vin alene en kveld? Så kanskje blir det lettere å åpne opp da? Anonymkode: 56179...75f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 Støtter siste! Drikk dere litt fulle sammen og lek og vær kåte sammen. Du trenger bare å komme litt i gang. Det blir mindre kleint etterhvert. Det er sånn med mange, særlig etter barnefødsler og slike ting. Anonymkode: e707c...a17 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Takk for tips! Det å vøre mitt småfull gjør jo kanskje ting litt lettere 😊 Helt ærlig så fantaserer jeg litt om andre for tiden, men tror det har mye med å gjøre at mannen min er blitt en venn og støttespiller de siste årene. Han har også forfalt litt, men det kan jeg liksom ikke si så mye på siden han har støtter meg enormt mye. ts Anonymkode: a764a...dfe
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 Prøvd appen gottman card decks 😁 og bruk tid på å prate. Det blir rart først uansett, men det vil løsne Var i en lignende situasjon selv Anonymkode: 33e88...14a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #9 Skrevet 30. oktober 2020 Begynn med å ta mer på ham i hverdagen, etabler den fysiske kontakten mellom dere på nytt. Gjør berøringene mer intime etterhvert, og følg opp med blikk og smil, slik øker dere graden av fysisk intimitet mellom dere igjen. Da vil det bli lettere å overføre det til soverommet, kjør gjerne på med litt vin og sofakos og det derfra som om dere var tenåringer på datern igjen 😊 Anonymkode: 3e31b...769 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #10 Skrevet 30. oktober 2020 Så trist å høre at du ikke tørr å snakke med din egen mann. Eller vet hvordan du tar det opp med ham 😔 Anonymkode: aacf7...ee2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #11 Skrevet 30. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Det å vøre mitt småfull gjør jo kanskje ting litt lettere 😊 Helt ærlig så fantaserer jeg litt om andre for tiden, men tror det har mye med å gjøre at mannen min er blitt en venn og støttespiller de siste årene. Han har også forfalt litt, men det kan jeg liksom ikke si så mye på siden han har støtter meg enormt mye. ts Anonymkode: a764a...dfe Samme om det er din mann eller andre menn så kan du jo ikke drive å ha takknemlighetsex for at noen passet på deg når du var syk. Det er jo prostitusjon. Det høres ut som du bare har vennskaplige følelser igjen for din mann og kanskje må se deg om etter en ny mann. Anonymkode: cfe15...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå