Blueberry Skrevet 31. juli 2005 #1 Skrevet 31. juli 2005 Er det vanlig å skrive Brud og Brudgom på bortkortene til brudeparet? Eller skriver man navnet?
Gjest Gjest_Anette_* Skrevet 31. juli 2005 #2 Skrevet 31. juli 2005 Vet ikke helt hva som er vanlig, men jeg har skrevet Bruden og Brudgommen. Syns det er fint!
Gjest Piper Skrevet 31. juli 2005 #3 Skrevet 31. juli 2005 Vi skrev navnene våre, for jeg syns det hørtes teit ut med brud og brudgom. Alle visste jo at vi var brud og brudgom
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2005 #4 Skrevet 31. juli 2005 Har tenkt å skrive navnene våre. Har laget alle de andre... men jeg lurte litt på det selv. Ellers så tenkte jeg å skrive kosenavnene våre på. Men det blir kanskje bare morsomt for oss to?! :klø: Ender nok opp med bare skrive navnene våre! Og nå er det ikke en uke til igjen engang!!!
Glossy Skrevet 31. juli 2005 #5 Skrevet 31. juli 2005 Vi skrev navnet våres på. Enig med Piper at det høres teit ut med brud og brudgom...
Brud i sommer Skrevet 31. juli 2005 #6 Skrevet 31. juli 2005 Jeg lurte også litt på det der... Men vi endte opp med Brud og Brudgom. Syntes det høres litt staselig ut jeg. Spiller vel ingen rolle om alle vet at dere er brud og brudgom?? Alle vet vel at din mor heter "Anne" også?? Det er jo bare slik at alle skal finne sin plass. Det er forresten bare dere og deres foreldre som vil se at det står navn/brud/brudgom på bordkortet allikevel.. Lykke til med valget!
linky Skrevet 1. august 2005 #7 Skrevet 1. august 2005 Vet ikke helt hva som er vanlig, men jeg har skrevet Bruden og Brudgommen. Syns det er fint! ← Vi også skrev det. brud og brudgom
Gjest lindas Skrevet 1. august 2005 #8 Skrevet 1. august 2005 hadde i utgangspunktet tenkt å ha navnene våres, men etter å ha lest dette syntes jeg det høres fint ut å skrive brud og brudgom... kansje tilogmed brudens mor osv på foreldrene våre...
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2005 #9 Skrevet 1. august 2005 Vi skrev brud og brudgom. Eneste gang i livet vi kan ha det på bordkortene våre..................
Annie78 Skrevet 1. august 2005 #10 Skrevet 1. august 2005 Vi skrev navnene våre. Ble litt kunstig å skrive brud og brudgom, syntes jeg. Alle fikk navnene sine på kortet, ikke "brudens mor" osv...
Ciliemor Skrevet 7. august 2005 #11 Skrevet 7. august 2005 Synes d høres litt koslig ut å bruke kosenavn... Tror jeg skal skrive d uten at min kommende mann ser d.. så får han en overraskelse når han skal sette seg til bords. Hmmm lurer bare på hvilket jeg skal bruke..
Catzy Skrevet 7. august 2005 #12 Skrevet 7. august 2005 Ciliemor: Sørg for å bruke et han ikke blir mobbet for i ettertid. "Snuskerusk" funker kanskje på soverommet, men ikke like bra i offentlighet. Vi skrev navnene våre. Jeg har et mellomnavn jeg ikke bruker så ofte, men jeg tok det med i denne anledningen. Da ble det litt mer høytidelig. Jeg tenkte også at alle vet jo at vi er brud og brudgom, så det var liksom ikke noen vits i å skrive det. Catzy
Tinema Skrevet 7. august 2005 #13 Skrevet 7. august 2005 Vi har valgt å skrive Brud og Brudgom, det er jo tross alt kun den ene gangen vi kan kalle oss det.
Jannibrud Skrevet 8. august 2005 #14 Skrevet 8. august 2005 Vi hadde bruden og brudgommen. Eneste gangen vi kunne ha det. Syns det ville vært unaturlig å bruke navnene våre den dagen jeg, men meg om det! Virker litt "anonymt" å bruke navn hvis dere skjønner hva jeg mener (så anonymt som noe kan være om du setter navnet ditt på ha ha).
Nala Skrevet 8. august 2005 #15 Skrevet 8. august 2005 Vi skrev navnene våre. Virker stivt å skrive "Bruden" og "Brudgommen", syns jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #16 Skrevet 8. august 2005 Vi skrev også Brud og Brudgom. Måtte jo benytte anledningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå