Gå til innhold

60 personer innlagt med korona, ny rekord siden Mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser vi en stigende trend her?

Smittetallet har bare dobla seg siden sist uke, og innlagte øker sakte men sikkert og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ca. en uke siden smittetallene begynte å skyte i været? Da er det vel nå de begynner å bli skikkelig syke.

• Liker 1
Skrevet

Ikke bra, men det er ikke på Mars-April nivå enda hvor flere hundre var innlagt samtidig..

Håper ikke på nedstenging..

Skrevet
4 minutter siden, Anonymus1986 skrev:

Ikke bra, men det er ikke på Mars-April nivå enda hvor flere hundre var innlagt samtidig..

Håper ikke på nedstenging..

Hvor mange var innlagt på det meste i mars-april?

Gjest pangolina
Skrevet (endret)

.

Endret av pangolina
Skrevet

Vi blir alltid sjuke når det blir frost. Men de påstår at det å bli kald på føttene ikke har noen effekt på immunforsvaret.

Jeg er i stuss.

Skrevet
41 minutter siden, pangolina skrev:

ca 300 mener jeg.

Mener det største tallet var 324? Korriger meg gjerne om jeg tar feil.

Gjest Paramount
Skrevet
3 timer siden, iskremm skrev:

Ser vi en stigende trend her?

Smittetallet har bare dobla seg siden sist uke, og innlagte øker sakte men sikkert og.

60 personer innlagt for korona? 60 av 5,4 millioner Jeg husker en dag tidligere hvor 2 døde av korona samme dag. Dagen før dødde bare en. Tenk, antall døde doblet seg på en dag! Dagen etter ble jeg rolig. Da døde bare en. Og dødstallet var redusert med 50%.. Puh!

Gjest pangolina
Skrevet (endret)

.

Endret av pangolina
Skrevet
1 time siden, pangolina skrev:

Det var 47 i går. Burde si seg litt selv at dette tallet nå vi fortsette rett til vers fordi smitten ikke lenger er sentrert til personer under 30 år. 

Kan mna finne info om alder på de innlate? Kan ikke se det er i de daglige oppdatereringene hos fhi?

• Opprett ny...