Gå til innhold

Hun er sykt av og på ? Plis svar, er dritt lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke vibber får dere av dette?

Hun er utrolig av og på, plutselig vil hun være venner og ber meg la henne være på bursdagen hennes? Dagen før bursdagen spør hun om vi ikke skal være sammen likevel og at hun skulle sove over hos meg. På bursdagen hennes var jeg ikke invitert, men ville komme til meg på kvelden etter hun hadde vært ute. 

Forteller meg hver dag at hun ikke gidder dette eller gidder dette "mer". For så å skrive en mld til meg der hun skal lage julekalender til meg og at hun allerede har startet på denne og at hun kommer til å bruke en del penger. Jeg var på jobb, fikk ikke svart på typ 1 t og 30 minutter. Så kaller hun meg drittsekk og skriver masse annet piss til meg. Og igjen forteller hun meg at hun ikke gidder eller vil dette mer?

Klager på meg 24/7 til hvor drittsekk venner jeg har, til kollegaer osv? Æsj blir så jævlig kvalm av den shitty oppførselen hennes, og hun skjønner virkelig ikke hvorfor jeg er care mot henne? Er jo nettopp fordi hun er ustabil og av/på døgnet rundt. 

Anonymkode: f6e4e...2dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja nettopp det hun er emosjonelt ustabil. Veit ikke om det er fordi hun ikke stoler på deg eller hun har sine egne greier å sti med.. Enten får dere snakke ordentlig om det og du får gjøre det tydelig at hun kan stole på deg selv om du ikke svarer i løpet a 2 min, eller så får du si at du ikke orker der opplegget der. 

Anonymkode: e7197...fb5

• Liker 3
Skrevet

Ustabil, eller lite voksen. Uansett ikke klar for noe ordentlig forhold. 

Anonymkode: 3bf33...f12

• Liker 3
Skrevet

Hun høres ut som hun er psykisk syk. Har hun noen diagnoser? Hvis ikke så burde hun sikkert hatt det. 

Borderline eller ustabil personlighetsforstyrrelse, manisk depressiv eller noe sånt. Skjønner godt at du tar avstand. Kan du tenke deg å leve med henne, kjøpe bolig, få barn osv`?

Anonymkode: 30dc2...ce3

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke orka.

Anonymkode: adaab...158

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke vibber får dere av dette?

At du er en tøffel som lar deg tvinne rundt fingrene hennes.

Slutt med det! Bare slutt!

Det er totalt uattraktivt!

Anonymkode: 3d94c...340

Skrevet

Run for the hills!

Anonymkode: 86953...b20

Skrevet

Jeg skal ikke sitte her å diagnostisere noen, for det har jeg ikke grunnlag for. 

Men hun høres veldig emosjonell ustabil ut, og veldig usikker ut. 

Jeg hadde avsluttet det, om jeg var deg. 

Jeg hadde sagt det så enkelt som at "grunnen til at jeg trekker meg vekk, er fordi jeg ikke orker denne berg og dalbanen. Jeg orker ikke at du bestemmer deg, og ombestemmer deg om hverandre, sier du er glad i meg det ene øyeblikket, og ber meg dra til helvete det neste. Jeg orker ikke kjeft fordi jeg ikke svarer i løpet av ti minutter. Jeg mener vi er for forskjellige, og at du trenger en helt annen type partner, enn det jeg kan være for deg. Derfor mener jeg det er best at vi avslutter nå, før det ender i sorg for alle parter.".

Anonymkode: d1bd4...c9b

Skrevet

Ps: hverken hun eller du (om dere fortsetter) kommer til å få det bra før hun tar tak i disse problemene. Det føles ikke godt ut for en person å ha det slik hun har det heller, så om du ønsker det beste for både deg og henne, bør dere avslutte. Spør du meg i alle fall. 

Anonymkode: d1bd4...c9b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...