AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Flere enn meg som ikke har fått barnetrygd i dag? 🤨 Anonymkode: f296f...9fc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Kom til vanlig tid hos meg. Har DNB. har du sjekket på Nav siden din at det står der inne under mine utbetalinger? Anonymkode: 23eb6...e95
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kom til vanlig tid hos meg. Har DNB. har du sjekket på Nav siden din at det står der inne under mine utbetalinger? Anonymkode: 23eb6...e95 Står ikke noe for oktober under mine utbetalinger.. veldig rart. Har ingen endringer eller noe, har aldri opplevd at det kommer sent. Anonymkode: f296f...9fc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Står ikke noe for oktober under mine utbetalinger.. veldig rart. Har ingen endringer eller noe, har aldri opplevd at det kommer sent. Anonymkode: f296f...9fc Da hadde jeg ringt Nav og sjekket. Aldri opplevd at den er kommet for sent. Hos meg sto det under utbetaling for flere dager siden. Anonymkode: 23eb6...e95 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har også fått. Anonymkode: 10e5a...342
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har fått! Anonymkode: 346d8...ad5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg hadde heller ikke fått for en times tid siden (DnB) men nå ser jeg de er kommet. Anonymkode: 3cf5e...0e7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #8 Skrevet 30. oktober 2020 De kom ikke i dag, og på telefon sa de at ved en feil hadde barnetrygden blitt avsluttet og måtte sendes til saksbehandling, hvor jeg måtte påregne en del ventetid 😔 akkurat denne helgen var det litt krise, med bursdagsselskap, Halloween osv, og jeg hadde selvsagt beregnet at de skulle komme, så i går satt jeg over en del tusen på bsu, med tanke på at det kom påfyll på konto i dag, så jeg får ikke flyttet de tilbake før de gjør det manuelt i banken, så nå er de jo låst.. får lønn over helgen, men det hjelper jo ikke nå. og som trebarnsmamma og for tiden student har faktisk barnetrygden noe å si 😭 Anonymkode: f296f...9fc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #9 Skrevet 30. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kom ikke i dag, og på telefon sa de at ved en feil hadde barnetrygden blitt avsluttet og måtte sendes til saksbehandling, hvor jeg måtte påregne en del ventetid 😔 akkurat denne helgen var det litt krise, med bursdagsselskap, Halloween osv, og jeg hadde selvsagt beregnet at de skulle komme, så i går satt jeg over en del tusen på bsu, med tanke på at det kom påfyll på konto i dag, så jeg får ikke flyttet de tilbake før de gjør det manuelt i banken, så nå er de jo låst.. får lønn over helgen, men det hjelper jo ikke nå. og som trebarnsmamma og for tiden student har faktisk barnetrygden noe å si 😭 Anonymkode: f296f...9fc Har du ingenting til krisetilfeller? Du kan jo ikke sette alt du eier og har inn på BSU om du ikke har penger til mat om en betaling er forsinket! Anonymkode: 1f963...ba6 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #10 Skrevet 30. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du ingenting til krisetilfeller? Du kan jo ikke sette alt du eier og har inn på BSU om du ikke har penger til mat om en betaling er forsinket! Anonymkode: 1f963...ba6 Normalt har jeg det. Men akkurat nå har jeg ikke det. For første gang i mitt liv. De eneste tre dagene i mitt liv faktisk, denne helgen. Trodde jeg kunne stole på en helt fast utbetaling fra det offentlige som gjentar seg mnd for mnd Anonymkode: f296f...9fc
GammelKaktus Skrevet 30. oktober 2020 #11 Skrevet 30. oktober 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ingenting til krisetilfeller? Du kan jo ikke sette alt du eier og har inn på BSU om du ikke har penger til mat om en betaling er forsinket! Anonymkode: 1f963...ba6 Hun har jo tydeligvis ikke det. Du har ikke noen som kan hjelpe deg? Jeg betalte en gang for en klassekamerat til guttungen for moren hadde ikke fått lønn ved en feil, alt kan ordnes. Du kan jo betale tilbake over helgen. Endret 30. oktober 2020 av FrøkenMånestråle La til noe... :)
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #12 Skrevet 30. oktober 2020 1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev: Hun har jo tydeligvis ikke det. Du har ikke noen som kan hjelpe deg? Jeg betalte en gang for en klassekamerat for moren hadde ikke fått lønn ved en feil, alt kan ordnes. Du kan jo betale tilbake over helgen. Takk for hyggelig svar, ikke alle som er der tydeligvis 😅 ❤️ Jo jeg må vel bare det. Har aldri lånt en krone av en eneste sjel, sååå det sitter ekstremt langt inne. jeg får låne av barna, så får de få tilbake med renter 🙂 Jeg hadde jo aldri flytta over bufferen til BSU hadde jeg visst at dette ikke kom, da hadde jeg venta til lønna. Har alltid en buffer på 25000, og har stålkontroll på økonomien. Men skulle gjøre unna «kontorarbeid» og ta unna slikt i banken osv, og satte derfor over bsuen for i år, når jeg visste det skulle bli fyllt opp igjen over helgen, og at vi egentlig skulle ha da disse pengene for barnetrygda nå i helgen. Anonymkode: f296f...9fc
GammelKaktus Skrevet 30. oktober 2020 #13 Skrevet 30. oktober 2020 Du skylder ingen her inne en forklaring. Du låner av barna og så hiver du over litt ekstra når lønna kommer inn, ikke noe stress.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå