AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Eller har de beseiret deg? Og hvor mange fiender har du hatt gjennom livet? Var noen av dem en erkefiende? Jeg har bare hatt 4 fiender gjennom livet. Jeg beseiret 2 av dem, mens 1 beseiret meg. Den siste flyttet langt vekk før vi fikk utkjempet det endelige slaget. Anonymkode: de7eb...aa9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Hæ? Jeg har aldri hatt noen fiender i det hele tatt.. Kan jeg spørre hva årsaken var til at du ble fiende med disse? Og hvordan beseiret du dem? Dette var merkelig lesning 😨 Anonymkode: c89ff...43f 10
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Min fiende heter depresjon, vi begge kommer seirende ut av kamper. Anonymkode: 33c61...dde
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 Har aldri tatt opp kampen i det virkelige liv. Jeg gjør det enkelt og mishandler dem heller i fantasien. Det gir mindre problemer og man kan gå så mye lenger.. Anonymkode: 98df2...3bb
Million Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har ikke hatt noen fiender siden bølla i nabolaget flyttet sin vei da jeg var barn. 1
Milky Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 Min største fiende er meg selv. jobbes med å beseire 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #8 Skrevet 30. oktober 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Jeg har aldri hatt noen fiender i det hele tatt.. Kan jeg spørre hva årsaken var til at du ble fiende med disse? Og hvordan beseiret du dem? Dette var merkelig lesning 😨 Anonymkode: c89ff...43f 51 minutter siden, O.G. skrev: Fiender???? Hjelpes. Det er da helt normalt å ha fiender. Lever dere et beskyttet liv? Anonymkode: de7eb...aa9 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #9 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har ingen fiender. Mulig jeg tenkte slik om noen da jeg gikk på barneskolen. Anonymkode: f89b8...ed6 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #10 Skrevet 30. oktober 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Det er da helt normalt å ha fiender. Lever dere et beskyttet liv? Anonymkode: de7eb...aa9 Nei, absolutt ikke.. Jeg kjenner ingen som har fiender heller (jeg spurte nettopp på vennechatten som har 17 andre, alle har hittil svart at de aldri har hatt fiender..) Hvordan har de blitt fiendene dine TS? Kanskje du kan forklare hva du legger i ordet fiende eller hva som har hendt mellom dere slik at vi kan forstå deg riktig? Kanskje du bruker ordet fiende på en annen måte enn oss og at vi egentlig har hatt fiender i din oppfatning? Da kan vi svare deg bedre. Anonymkode: c89ff...43f 6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #11 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har ikke hatt noen andre "fiender" enn mobbere i yngre alder. Har ikke hatt noe behov for å beseire dem heller, da det kreves at jeg må synke ned til samme nivå som dem. Kan påta meg "fiender" i voksen alder da, men bare folk som er ute etter å såre andre mennesker for sin egen glede, som andre mobbere f.eks, som tror de kan mishandle andre mennesker uten at det får konsekvenser. Og jeg gidder aldri en lang krig med mange slag frem og tilbake, jeg går inn for ett slag og så går all in. Så får det bære eller briste. Jeg har masse støtte og kan sende inn en hel army dersom det føles behov for. Jeg har ingen fiender da, har gjort meg ferdig med den slags i ungdomstiden, men jeg kan gladelig forsvare andre mot mobbere dersom det trengs, fordi det er ganske lite som provoserer meg mer enn mobbere. Kan takke oppveksten min for akkurat det. Anonymkode: f9899...0d0 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #12 Skrevet 30. oktober 2020 Fiender er noen som vil ta deg eller ødelegge for deg. Det har det vært noen av. Men jeg vet ikke helt hvor realistisk det er og hva som blir til i fantasien. Jeg har hvertfall ikke noe behov for hevn, blir bare veldig redd. Anonymkode: 1b6b0...49a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #13 Skrevet 30. oktober 2020 Det finnes fiender, men voksne pleier bare å kalle de drittsekker. Anonymkode: 1b6b0...49a
Bernardette Skrevet 30. oktober 2020 #14 Skrevet 30. oktober 2020 Det høres ikke ut som om du er helt i vater. 3
Gjest Kristina S. Skrevet 30. oktober 2020 #15 Skrevet 30. oktober 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
Hippogriff Skrevet 30. oktober 2020 #16 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg lar ikke folk utvikle seg til fiender. Destruktive mennesker fader jeg heller gradvis ut av livet mitt. 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #17 Skrevet 30. oktober 2020 1 time siden, Kristina S. skrev: Ja, jeg kom ridende på hest her om dagen iført brynje, sverd, skjold og sånt og beseiret dem alle sammen. En hel landsby. Hvordan klarte du å få en hel landsby som fiender? Var det landsbyen som kollektiv som var én fiende, eller var du fiende med hver enkelt landsbyboer? Eller var det erkefienden din som styrte landsbyen og landsbyboerne var lakeiene hans/hennes? Anonymkode: de7eb...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #18 Skrevet 30. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da helt normalt å ha fiender. Lever dere et beskyttet liv? Anonymkode: de7eb...aa9 Jeg treffer iblant idioter, som jeg velger å ignorere. Men de er da ikke fiender... Anonymkode: 7b517...b4f 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #19 Skrevet 30. oktober 2020 Tja.. har vel vært noen som var kjipe mot meg, men som karma har tatt i ettertid 😉 Anonymkode: 8505c...e39
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #20 Skrevet 30. oktober 2020 Fiender? 😅 Er det normalt? Om det er noen i livet mitt jeg ikke har særlig sansen for, så fader jeg de bare ut av livet mitt. Offence and defence er da ikke nødvendig? Hvilken verden lever du i? Anonymkode: 92250...ee4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå