AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg vasker hendene mine mye, og det tåler de veldig dårlig. De er så tørre, sprekker og flasser, og nå på høst og vinter er det vondt. Jeg har i lang tid brukt lano, det er det eneste hendene mine ser ut til å tåle, men også den sliter dem jo. Er det noen andre såper som vasker rent men likevel ikke ødelegger huden sånn som dette? Neutral klarer jeg heller ikke, hendene blir knusktørre av den Anonymkode: f7ac8...393
spinnwild Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 God såpe tar fett, så nei. Du får supplere med god fuktighetskrem istedet.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har eksem og bruker den gule babysåpen fra natusan, det er den som tørker hendene mine ut minst. Anonymkode: 79978...1e7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Sebamed sin håndvask olje var god for tørre never i verste spritperoden i vår Anonymkode: 620e8...8e7 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg synes Palmolive sine såper er gode, men jeg bruker alltid fuktighetskrem (Eucerin pH5 lotion uten parfyme) etterpå. Uansett hvor mye jeg vasker hender (eller dusjer) holder huden seg alltid myk etterpå når jeg bruker lotion fra Eucerin, så den anbefales. Anonymkode: fbef7...9ee
Fae Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Jeg bruker milde, parfymefrie såper (spør på apoteket feks), men såpe vil uansett tørre ut huden da det fjerner fettlaget. Jeg slet mye med tørr og sprukken hud på hendene helt til jeg fant en håndkrem som fungerer for meg og konsekvent smører meg etter hver håndvask og ved behov. Ikke hatt tørr hud på 10 år nå! 😄
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Optima såpe er helt fantastisk på tørr eksemhud. ❤️ Anonymkode: f2074...82e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 10 timer siden, Fae skrev: Jeg bruker milde, parfymefrie såper (spør på apoteket feks), men såpe vil uansett tørre ut huden da det fjerner fettlaget. Jeg slet mye med tørr og sprukken hud på hendene helt til jeg fant en håndkrem som fungerer for meg og konsekvent smører meg etter hver håndvask og ved behov. Ikke hatt tørr hud på 10 år nå! 😄 Hvilken krem er det?😊 og hvilke såper bruker du?😊 Anonymkode: f7ac8...393
Fae Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken krem er det?😊 og hvilke såper bruker du?😊 Anonymkode: f7ac8...393 La Roche-Posay Cicaplast håndkrem Har prøvd veldig mange, og ingenting måler seg med den for min del! Når det kommer til såpe varierer det litt, men bruker mye Neutral og Dermica, som begge er anbefalt av av NAAF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå