Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten er dame om det har noe å si. 

Kan jo starte med er jo helt sikkert ikke noe feil å ta med telefon på badet, men. Vi sitter å der på film. Hører å det tikker inn melding. Jeg må på do. Tar så med seg telefonen. Kommet tilbake og vi ser på filmen. 

Så skal kjæresten ta seg en dusj, tar med seg telefonen. Men det jeg stusser over er at det blir ikke tatt noe dusj etter det jeg kan høre. Er bare vann som renner og man hører forskjell på det. En annen merkelig ting er at døra plutselig blir låst. Hvorfor plutselig låse døra? 

Synes det er noe merkelig oppførsel jeg da. 

Anonymkode: 4833a...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva skjer om du tar dette opp med henne?

Skrevet

Her var kjæresten mann.Gjorde det samme som du skriver.Viste seg at han tekstet/snakket med den andre dama si....🙄

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, nomore82 skrev:

Bør ha ganske sterk mistanke om ugler i mosen for å si noe. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, nomore82 said:

Har ikke tatt det opp, grunnet at jeg mener selvfølgelig folk skal ha ett privatliv også. Mulig jeg tar dette opp med en litt annen vri. 

Skrevet

🚩

ganske merkelig oppførsel. Altså man hører jo når noen dusjer. Å det å gå på badet når hu får en melding er jo ikke normalt. Tipper hu snakker med den andre kjæresten sin jeg 

Anonymkode: ad27b...c0c

• Liker 8
Skrevet

Aldri meningen å se på andres telefoner. Men da kjæresten lå med telefonen og tekstet kunne jeg så vidt se hovedsiden på whstsapp, og der så jeg en haug med hjerter på en av dem øverste samtalene. Behøver ikke å bety så mye da det kan være en venninne. 

Skrevet

Jeg tar med mobilen for å scrolle på Facebook mens jeg bæsjer, men akkurat dette høres suspekt ut.

Anonymkode: 67472...369

• Liker 11
Skrevet

Dette kan jeg si deg. Hun skjuler noe for deg, noe du ikke skal vite. Du får vite det, den dagen hun avslutter med deg. Hun ønsker ikke endringen før hun er sikker på den nye. Men det kommer. Be henne vise deg telefonen. Eller flytte ut. Eller du flytter. Her er ingen fremtid

Anonymkode: 09370...204

• Liker 4
Skrevet

Kobl telefonen opp mot TV 🤣

Anonymkode: 3db86...8f8

• Liker 4
Skrevet

Altså her i huset er det helt vanlig å ha med mobilen på toalettet. Men ikke på måten du beskriver det på, at man får en sms også spretter opp på do. Da hadde jeg blitt mistenksom og bedt om å få se meldingen. Hvis jeg da får nei så tolker jeg det som å skjule noe. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan sitte med mobilen på do iblant og lese meldinger for eksempel. Er singel og bor alene, så det er ikke for å skjule noe for noen :)

Men slik du forklarer det her så har du god grunn til å tro at hun skjuler noe for deg, hun utveksler noen meldinger med noen som hun ikke vil at du skal vite om. 

Og da er det jo nærliggende å tro at det er en form for flørt eller forhold på si.

Det er jo det mest sannsynlige, selv om man har hørt de om har blitt beskyldt for en affære når de har drevet med typ gambling i skjul eller planla en eller annen overraskelse for sin kjære sammen med andre o.l.,, 😛

Men ja - NOE skjuler hun, og nå gjetter jeg vilt, men som en annen er inne på her så er jo det typiske at hun er på vei ut av forholdet her. Om man bare puler noen på si uten at det betyr noe mer, så er det litt uskreven regel at man ikke sitter og utveksler meldinger når den andre er med partner. Og å sprette opp av sofaen også i stedet for å bare vente til du gikk på do eller dusjet eller i butikken osv.. å ville svare fort er klassisk tegn på å være betatt.

Anonymkode: 28c1c...dfe

Skrevet

Hadde tatt det opp med henne, utifra det du skriver er det helt tydelig at hun skjuler noe. Stol på magefølelsen din. 

Skrevet

Men... om kjæresten din sier hun skal dusje, og åpenbart kommer ut uten å være våt.. kan du ikke påpeke det for henne da? 

"Skulle ikke du dusje?" 

Anonymkode: be9a5...f36

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, Badbunny said:

Da hadde jeg blitt mistenksom og bedt om å få se meldingen. Hvis jeg da får nei så tolker jeg det som å skjule noe. 

Føler det nok ikke er så enkelt, hadde kjæresten bedt om å få se sms på min telefon, hadde jeg ikke nødvendigvis sagt nei direkte, men jeg hadde spurt hvorfor.

Og hva skal TS da svare? Kanskje like greit å være ærlig og si det som det er. Implisitt sier man selvfølgelig også at man ikke stoler på kjæresten, og det kan det jo bli en svær krangel av, så best å tenke nøye igjennom det først.

Men hvis det engang er sånn, og forholdet skal overleve, så må det jo snakkes om og det må finnes en måte å skape tillitt på.

Anonymkode: dd69b...799

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føler det nok ikke er så enkelt, hadde kjæresten bedt om å få se sms på min telefon, hadde jeg ikke nødvendigvis sagt nei direkte, men jeg hadde spurt hvorfor.

Og hva skal TS da svare? Kanskje like greit å være ærlig og si det som det er. Implisitt sier man selvfølgelig også at man ikke stoler på kjæresten, og det kan det jo bli en svær krangel av, så best å tenke nøye igjennom det først.

Men hvis det engang er sånn, og forholdet skal overleve, så må det jo snakkes om og det må finnes en måte å skape tillitt på.

Anonymkode: dd69b...799

Jeg hadde bare sagt det rett ut, at jeg synes det er merkelig at man spretter opp når man får en sms. 

Skrevet

Jeg setter på dusjen og lar den renne og låser døren om jeg må nr 2 😂 Med det sagt, så høres det litt merkelig ut om dette skjer etter at hun får mld.

Anonymkode: 31d0e...77c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg setter på dusjen og lar den renne og låser døren om jeg må nr 2 😂 Med det sagt, så høres det litt merkelig ut om dette skjer etter at hun får mld.

Anonymkode: 31d0e...77c

M2!

låser døra også når jeg må nr.2

av og til går jeg nr 2 og så dusjer jeg, tar vannet på dør jeg går på do så ingen kan høre det 😂

tar også med meg tlf 

Anonymkode: 31484...3b8

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du bare ikke når det blir så rart? Det gjør jeg, har spurt kanskje 2 ganger på 7 år, fordi jeg synst noe virket merkelig. Har bare fått sett telefonen med en gang. Sier OK, og dagen fortsetter som normalt. Ferdig med det. Har heller ingen problemer om jeg blir spurt. Jeg gidder ikke gå rundt som en idiot og føle at jeg blir lurt. 

Anonymkode: 5a2bc...4a8

Skrevet

Tenker også at hun skal gjøre nr 2 med lyder, og at hun derfor tar på dusjen og låser. Da ser man gjerne på mobilen også før en har startet med tørking. Er hun våt etterpå? Om dere har sex etterpå merker du vel om hun er "nydusjet" men lukter svette?

Anonymkode: 2055d...707

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...