tonelise10 Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Hva må en passe på når en skal kjøpe shaping undertøy? Bruker dere forresten truser under shapetrusene?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Hva er det? Anonymkode: d97fa...4da
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: d97fa...4da Google it! 😮 Anonymkode: 977ff...926 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 12 timer siden, tonelise10 skrev: Hva må en passe på når en skal kjøpe shaping undertøy? Bruker dere forresten truser under shapetrusene? Synes det er vanskelig å kjøpe på nett, må nesten prøve de Mitt problem er foreksempel at feil snitt lager skvise skille på lårene mine, noen plagg klemmer sammen bysten osv. Pleier bruke sømløs string under. Anonymkode: 977ff...926
Perelandra Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 (endret) Det viktigste er riktig størrelse. Det må være stramt nok til å ha effekt, men ikke så stramt at det blir ubehagelig. For underdeler er det for meg viktig at den går høyt nok opp, helst helt opp til BH'en, slik at jeg får en jevn silhuett. Hvis underdelen stopper ved midjen får jeg en ekstra bilring over kanten og det er absolutt ikke pent. Jeg bruker alltid truse under shape-undertøyet siden det ikke tåler like høy vasketemperatur som vanlige truser. Endret 30. oktober 2020 av Perelandra 2
GammelKaktus Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Det viktigste er at du kommer oppi😅 De hadde noen bra på Zizzi før som "glattet ut" men du kunne puste. Sånn kjolelignende sak.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 Personlig har jeg ikke mye behov for shapingundertøy, så svaret mitt blir jo preget av det. Jeg kjøper det av og til fordi jeg synes noe av det er ganske pent, og andre ganger fordi antrekket over blir glattere på kroppen. Jeg synes det er viktig å finne en riktig størrelse (det er viktig at den er stram nok). Den må også gå i ett med resten av kroppen slik at du ikke ender opp med å se verre ut. Selv om jeg er tynn har jeg lår som typisk får valker hvis jeg velger noe som strammer midt på låret. Jeg velger da plagg som stopper øverst ved midjen, og nederst som en truse, eventuelt at de går rett over knærne. Men her må du altså finne noe som passer kroppen din. Lårene mine er mitt største kompleks, så jeg velger aldri noen klesplagg som gjør de verre akkurat. Hvis jeg bruker en body eller en truse fordi jeg synes den er pen bruker jeg ikke noe annet under. Det høres kanskje litt rart ut å kjøpe det fordi det er pent, men ofte har de et veldig glatt stoff, blonder og trusene er høytliv som jeg egentlig synes kan være ganske sexy. Går jo med det for min egen del, men har en fyr som ikke klarer å slutte å ta på det deilige, glatte stoffet. Hvis jeg bruker det for å ha et glattere utgangspunkt for et antrekk over bruker jeg som regel en sømløs hipster/string under. Ville vært forsiktig med å kjøpe uten å prøve det først. Hvis du kjøper på nett ville jeg ha forsikret meg om at det går an å returnere (det går typisk an i undertøysforetninger). Lykke til da! Anonymkode: 50106...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå