Gå til innhold

Noen kvinner her som innrømmer at de liker å kle seg sexy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å vise frem formene og liker at menn ser på dem?

Anonymkode: 4e3a9...b2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt! Helst hver dag, men må tone ned til tider. Jeg går i hverdagen butikken i skjørt med lår strømper og pantyhoes. Med og uten truse. Ingen vet det, men mannen min syns det er pirrende. Det er hverdags for min del, men viser skjeldent kløft. Flotte bluser og stramme spanex tights. Elsker å få lange blikk, ikke bare fra mannen min. 

Anonymkode: 8d247...ab7

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å kle meg sexy eller fint for folk jeg er interessert i. Kan også synes det er gøy å få oppmerksomhet på f. eks fest hvor jeg har kjennskap til alle, men synes for mye oppmerksomhet på byen med totalt fremmede blir for ukomfortabelt. Man kan liksom ikke kontrollere hvem man får oppmerksomheten fra om man kler seg utfordrende dessverre - vil man ha det fra de hyggelige mennene, så må man takle de uhyggelige også. 

• Liker 2
Skrevet

Eh ja. Selvfølgelig. Er det noe å innrømme..? 
Jeg tar veldig ofte på meg noe som er tettsittende for å være sexy. Ca hver dag. 

Anonymkode: ff03b...1d2

• Liker 4
Skrevet

Ja og nei... jeg kler meg sexy for meg selv og for mannen, evt folk jeg kjenner. Synes det er ekkelt at man ikke kan ta på seg en litt stram kjole uten at ekle ukjente griser tar det som at jeg ønsker oppmerksomhet fra de...

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt! Men ser an situasjonen. 💜

• Liker 1
Skrevet

Ja. Liker å kle meg slik at menn og damer snur seg. Ikke minst at mannen min liker det han ser.

Kvinne 41

Anonymkode: 7a573...633

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å vise frem formene og liker at menn ser på dem?

Anonymkode: 4e3a9...b2e

Ja absolutt! Det kommer selvfølgelig an på hvor jeg skal. Tar ikke akkurat på meg min dypeste utringingen hvis jeg skal på middag hos svigers. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker å få lange blikk, ikke bare fra mannen min. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Liker å kle meg slik at menn og damer snur seg. Ikke minst at mannen min liker det han ser.

Ahhh...modne trygge kvinner! Så enkelt å gjøre seg selv og andre lykkelige💗

Anonymkode: 82dd4...507

Skrevet

Jeg liker det, men liker best hvis det er for noen jeg liker 

Anonymkode: f6061...e82

Skrevet

Litt nysgjerrig på hvorfor du spør om dette TS? 

Anonymkode: 7aac4...273

Skrevet
På 30.10.2020 den 9.55, Badbunny skrev:

Ja og nei... jeg kler meg sexy for meg selv og for mannen, evt folk jeg kjenner. Synes det er ekkelt at man ikke kan ta på seg en litt stram kjole uten at ekle ukjente griser tar det som at jeg ønsker oppmerksomhet fra de...

Profilbildet ditt er ganske sexy da😂

Anonymkode: 59453...510

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Profilbildet ditt er ganske sexy da😂

Anonymkode: 59453...510

Nja det kan diskuteres...

Skrevet
På 30.10.2020 den 12.26, AnonymBruker skrev:

Ahhh...modne trygge kvinner! Så enkelt å gjøre seg selv og andre lykkelige💗

Anonymkode: 82dd4...507

Blir man lykkelig av at andre blir tiltrukket av deg da ? Handler lykke om å se bra ut, eller å se på andre som ser bra ut? Det er faktisk veldig usunt å legge sin egenverdi i ytre ting slik som utseende. Da bærer man nok på en stor tomhet på innsiden. Trist.

Anonymkode: 91b9d...3b6

• Liker 1
Skrevet

Å bli lagt merke til/få oppmerksomhet er grunnstenen i kvinnens DNA. 

Heldigvis, hvis ikke hadde arten sapiens dødd ut. 

I tillegg er det kvinnens suverene rett å velge i hvilken grad/på hvilken måte hun vil takle/bearbeide/håndtere oppmerksomheten, noe som selvsagt betyr at svært mange rundt henne blir misforstått, mistolket, såret, angrepet, fengslet, banket opp, forelsket, gift, invitert inn, latterliggjort eller kåt. Evolusjonsbiologi. 

• Liker 1
Skrevet

Tja. På fest eller for mannen min så liker jeg å kle meg litt sexy. Ellers i hverdagen så går jeg ganske normalt kledd. 

Anonymkode: e357c...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...