AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Føler meg helt dust som spør om dette men det er faktisk et problem for meg, og av og til vegrer jeg meg for analsex fordi jeg syntes at det er flaut å gå på badet hvor det høres ut som om jeg har sprutbæsj etterpå🙈🙈🙈 Noen ganger holder jeg meg til neste dag eller midt på natta når kjæresten sover men er redd for å vekke ham 🤪 Noen som har et smart triks?🤞 Anonymkode: 6e6f6...52a 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Hvorfor i alle dager lar du han ta de gi rumpa? Slutt med det så er problemet løst. Anonymkode: 90afb...485 8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Hold papir opptil mens du trykker Anonymkode: 584d5...00f 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Hvis han kommer inni rumpa di så får han også tåle at det høres ulekkert ut etterpå. Bruk kondom så slipper du det der. Anonymkode: 6b4d9...e67 21
Milky Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 Seriøst!! Du må bruke kondom ved analsex!! Det er så masse bakterier der, dere kan begge få infeksjoner av det. Hadde dere brukt kondom ville problemet vært løst. 11
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 Det renner ut av deg selv hvis du venter lenge nok. Ta en dusj. Aldri tenkt på dette som et problem, han vasker pikken mens jeg presser ut sæden..så går vi å legger oss.. Anonymkode: 76061...81a 6
blaffen Skrevet 29. oktober 2020 #8 Skrevet 29. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvis han kommer inni rumpa di så får han også tåle at det høres ulekkert ut etterpå. Bruk kondom så slipper du det der. Anonymkode: 6b4d9...e67 Du har misforstått, problemet er ikke hva typen mener om lyden. Det er *trådstarter* som har problem med lyden.. Til TS. Jeg vil anta at typen din allerede har hørt lyden og godt skjønner hva det kommer av. Det enkleste er å si til ham at lyden han akkurat hørte er *hans* skyld. Om han setter pris på muligheten til å ta deg i rumpa *bør* han bare si 'ok'. 6
Loff77 Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 31 minutter siden, Badbunny skrev: Seriøst!! Du må bruke kondom ved analsex!! Det er så masse bakterier der, dere kan begge få infeksjoner av det. Hadde dere brukt kondom ville problemet vært løst. Seriøst er dette null problem i 99.99% hvis begge er friske 4
Milky Skrevet 29. oktober 2020 #10 Skrevet 29. oktober 2020 2 minutter siden, Loff77 skrev: Seriøst er dette null problem i 99.99% hvis begge er friske Endetarmen er full av bakterier. Hvis det er noe du vil ha på din kuk så kjør på 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #11 Skrevet 29. oktober 2020 1 minutt siden, Badbunny skrev: Endetarmen er full av bakterier. Hvis det er noe du vil ha på din kuk så kjør på Det går jo helt fint å vaske bort med såpe og en dusj om det er "på", men man kan jo få det "inn" i systemet, som kan føre til litt problemer. Bakterier man helst ikke vil ha i urinveiene f.eks. Anonymkode: ec2aa...410 4
Fioljenta Skrevet 29. oktober 2020 #12 Skrevet 29. oktober 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går jo helt fint å vaske bort med såpe og en dusj om det er "på", men man kan jo få det "inn" i systemet, som kan føre til litt problemer. Bakterier man helst ikke vil ha i urinveiene f.eks. Anonymkode: ec2aa...410 Da er nok jeg og min litt inkompatible her... To av de første få gangene (<5) fik han urinveisinfeksjon etterpå. (Hvis vi forsøker anal er det derfor alltid med kondom! Men det blir sjelden siden jeg synes det er vondt og vi begge liker de andre hullene mine.) 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #13 Skrevet 30. oktober 2020 Humpgear fra Perfekt Fit løser ditt problem. Finnes i 2 størrelser. Anonymkode: 1b6da...820
Loff77 Skrevet 30. oktober 2020 #14 Skrevet 30. oktober 2020 9 timer siden, Badbunny skrev: Endetarmen er full av bakterier. Hvis det er noe du vil ha på din kuk så kjør på Alle hullene er da fulle av bakterier😀 Så mye rart en skal ha på sin kuk, aldri blit syk av det
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #15 Skrevet 30. oktober 2020 9 timer siden, blaffen skrev: Du har misforstått, problemet er ikke hva typen mener om lyden. Det er *trådstarter* som har problem med lyden.. Til TS. Jeg vil anta at typen din allerede har hørt lyden og godt skjønner hva det kommer av. Det enkleste er å si til ham at lyden han akkurat hørte er *hans* skyld. Om han setter pris på muligheten til å ta deg i rumpa *bør* han bare si 'ok'. Har ikke misforstått noen ting. Ja jeg skjønner at ts syns det er flaut, men det burde ikke være flaut siden det tross alt er typen sin skyld. Anonymkode: 6b4d9...e67
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #16 Skrevet 30. oktober 2020 Det er vel ikke så farlig. Det får han tåle, tenker jeg. Anonymkode: ac903...b64
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #17 Skrevet 30. oktober 2020 Ja, det er jeg som har problemer med lyden og syntes alle typer dolyder/prat er sykt usexy. Har forsøkt å holde papir inntil men det kommer likevel lyd🙈 Har ikke lyst til å bruke kondom. Uff... ts Anonymkode: 6e6f6...52a 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #18 Skrevet 30. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er jeg som har problemer med lyden og syntes alle typer dolyder/prat er sykt usexy. Har forsøkt å holde papir inntil men det kommer likevel lyd🙈 Har ikke lyst til å bruke kondom. Uff... ts Anonymkode: 6e6f6...52a Da får det vel bare være sånn da 🤷🏼♀️ Anonymkode: 6b4d9...e67 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #19 Skrevet 30. oktober 2020 han kan jo la være å komme i rumpa di å da. Anonymkode: 6b4d9...e67
Minya Skrevet 30. oktober 2020 #20 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor det er så flaut med ettervirkningene av analsex når du åpenbart ikke synes det er flaut med analsex i seg selv. På den annen side så er det mye andre folk synes er dritflaut som jeg ikke skjønner greia med, så hva vet jeg. Prøv å slutte å tenke på det og gjør deg heller ferdig fortere enn å sitte og pines og bruke lenger tid fordi det er flaut med helt naturlige lyder? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå