Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere som pålegg på brødskiven/knekkebrødet? Kjenner jeg har begynt å gå litt lei av kokt egg og kyllingpålegg.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt smør under på alle:

Avocado med salt og pepper, tomat med majones og pepper, eggerøre med purreløk, omelett med div grønt i, ost med tomat/paprika/agurk, div smøreost med paprika, cottage cheese med syltetøy, cottage cheese med krydder(typ chilli, paprika osv) og paprika/tomat, kokt egg med salt, pepper, majones, tomat, agurk og salat på toppen, eggsalat.. ja kom ikke på mer i farta😅

Skrevet

Leverpostei med agurk, egg og rekesalat, røkt ørret

Anonymkode: e5368...6aa

Skrevet

Akkurat nå har jeg baconost, mandelsmør, kaviar og salami. Nettopp avsluttet gräddost og brunost. Ellers roterer jeg leverpostei/jædersylte, brie/camembert, ridderost/gulost, prim/gomme, peanøttsmør/hasselnøttsmør, sardiner/makrell i tomat, skinkestek, roastbiff, kokt skinke, skinkesalat/tunfisksalat, røkt laks+kremost+sjalottløk, pulled beef/pork.

Å sulte ihjel foran brødboksen er et valg!

Anonymkode: 219d3...262

Skrevet

Ost og skinke eller leverpostei

Anonymkode: 6e15c...6df

Skrevet

Hvitost - pimper den gjerne. Kremoster eller kaviar under, eller syltetøy oppå, eller paprika, tomat, agurk, rødbet, o.l. på. 

Kombinerer gjerne hvitosten med kjøttpålegg også - salami, skinke, kyllingspålegg, osv. 

Kan også bruke ulike typer hvitoster, som jarlsberg, nøkkelost, flotte meg med port salut, ridderost, og andre godsaker. 

Kremost og kjøttpålegg, kanskje med sylteagurk eller agurk på. 

Syltetøy, kanskje med kaneldryss om det er plomme eller eple.

Leverpostei, varierer med agurk, sylteagurk, rødbet, på. 

Anonymkode: a6f07...aff

Skrevet

Hvit Castello med akasiehonning.

Anonymkode: 33c62...786

Skrevet

Avokado, tunfisksalat, div type egg, krydderskinke, ost, leverpostei, kremost med salami over, syltetøy

Skrevet

Nå spiser jeg mest frøknekkebrød. 

Hummus + spirer. Egg + paprika. Guacemole + cherrytomater. Røkt fisk med majones. Tomatskiver med majones og krydder. Tunfisksalat. 

Anonymkode: f3e8f...312

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...