Lisa Rowe Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Hva har dere som pålegg på brødskiven/knekkebrødet? Kjenner jeg har begynt å gå litt lei av kokt egg og kyllingpålegg.
Camillapb Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Godt smør under på alle: Avocado med salt og pepper, tomat med majones og pepper, eggerøre med purreløk, omelett med div grønt i, ost med tomat/paprika/agurk, div smøreost med paprika, cottage cheese med syltetøy, cottage cheese med krydder(typ chilli, paprika osv) og paprika/tomat, kokt egg med salt, pepper, majones, tomat, agurk og salat på toppen, eggsalat.. ja kom ikke på mer i farta😅
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Leverpostei med agurk, egg og rekesalat, røkt ørret Anonymkode: e5368...6aa
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Akkurat nå har jeg baconost, mandelsmør, kaviar og salami. Nettopp avsluttet gräddost og brunost. Ellers roterer jeg leverpostei/jædersylte, brie/camembert, ridderost/gulost, prim/gomme, peanøttsmør/hasselnøttsmør, sardiner/makrell i tomat, skinkestek, roastbiff, kokt skinke, skinkesalat/tunfisksalat, røkt laks+kremost+sjalottløk, pulled beef/pork. Å sulte ihjel foran brødboksen er et valg! Anonymkode: 219d3...262
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 Ost og skinke eller leverpostei Anonymkode: 6e15c...6df
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Hvitost - pimper den gjerne. Kremoster eller kaviar under, eller syltetøy oppå, eller paprika, tomat, agurk, rødbet, o.l. på. Kombinerer gjerne hvitosten med kjøttpålegg også - salami, skinke, kyllingspålegg, osv. Kan også bruke ulike typer hvitoster, som jarlsberg, nøkkelost, flotte meg med port salut, ridderost, og andre godsaker. Kremost og kjøttpålegg, kanskje med sylteagurk eller agurk på. Syltetøy, kanskje med kaneldryss om det er plomme eller eple. Leverpostei, varierer med agurk, sylteagurk, rødbet, på. Anonymkode: a6f07...aff
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 Hvit Castello med akasiehonning. Anonymkode: 33c62...786
Milky Skrevet 30. oktober 2020 #8 Skrevet 30. oktober 2020 Avokado, tunfisksalat, div type egg, krydderskinke, ost, leverpostei, kremost med salami over, syltetøy
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #9 Skrevet 30. oktober 2020 Nå spiser jeg mest frøknekkebrød. Hummus + spirer. Egg + paprika. Guacemole + cherrytomater. Røkt fisk med majones. Tomatskiver med majones og krydder. Tunfisksalat. Anonymkode: f3e8f...312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå