Gjest Geirfuglen Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Siden dette drar ut og både mannen og jeg må ha hjemmekontor, har vi ikke nok plass.. Vi må derfor ha kontorplass i stua. Har kjøpt et litt nett skrivebord i eik, men det ser jo ganske stusselig ut. Hva kan man gjøre med veggen bak pc-skjermen? Prøvde å henge opp et bilde, men det så bare rart ut. Dessuten er det snakk om en svær pc i tillegg, mannen har ikke bare laptopen sin, men også en vanlig pc. Alle ledningene overalt bidrar også til at det ser ut som det bor en gjeng med gamere på LAN her.. Det er snakk om en vegg på ca 150 cm. Tar gjerne imot tips til en stol som ser grei ut men også er god å sitte på.
Zienna Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Mannen min har også sin kontorplass i et hjørne av stua. Veggen er lengre enn hos deg, og vi bruker et gammelt spisebord som skrivebord. Jeg har hengt bilder i sorte rammer og i forskjellige størrelser, tett i tett over bordet og bak pc. Begynte midt på veggen, og utvidet etter hvert. Ved siden av PC har jeg satt en høy vase, som akkurat nå er fylt med rognebærkvister. Er selv ganske fornøyd med løsningen Mannen min flyttet kontorstolen sin fra jobben og hjem. Det er jo viktig å sitte bra. Kanskje det er en mulighet hos dere?
Gjest Geirfuglen Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 3 minutter siden, Zienna skrev: Mannen min har også sin kontorplass i et hjørne av stua. Veggen er lengre enn hos deg, og vi bruker et gammelt spisebord som skrivebord. Jeg har hengt bilder i sorte rammer og i forskjellige størrelser, tett i tett over bordet og bak pc. Begynte midt på veggen, og utvidet etter hvert. Ved siden av PC har jeg satt en høy vase, som akkurat nå er fylt med rognebærkvister. Er selv ganske fornøyd med løsningen Mannen min flyttet kontorstolen sin fra jobben og hjem. Det er jo viktig å sitte bra. Kanskje det er en mulighet hos dere? Tusen takk for fine tips! 😊 Han bruker en slags fancy kontorstol, men jeg synes den er så stor og gjør stua enda mer gaming-rom. Håpet kanskje det fantes en fin stol som også kunne brukes til kontorstol. 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå