Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt han finner glede i er serier og spill.

Når vi ser TV sammen må han se på streams ved siden av på mobilen. Gjerne har han laptopen på samtidig. 

Når vi spiser og jeg ikke forter meg for å ta på TV, så tar han fem mobilen på bordet og ser på noe der når vi skal spise.

Han spiser kun dårlige kjøttprodukt med mye saus, pasta eller poteter. Spiser kun dritt rett og slett.

Trener aldri og tar ikke vare på seg selv. Blir bare større og større.

Vi finner aldri på noe sammen. Hva er det som skjer? Er han deprimert? 

Jeg har prøvd å ta det opp. Jeg har grått, blitt sint og vært stille. Ingenting går inn hos han og jeg er så trist og lei.

Anonymkode: 4b685...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan minne om depresjon, men ingen her kan diagnostisere han. Har han vært hos legen?

Skrevet
6 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Det kan minne om depresjon, men ingen her kan diagnostisere han. Har han vært hos legen?

Ja, og psykolog (flere ganger) nylig. Kom ikke så mye frem der og han sluttet etter en stund.

Han sier at det ikke er noe, men kan jo ikke være normalt sånn som han holder på nå.

TS

Anonymkode: 4b685...846

Skrevet

Synes du skal gjøre det slutt. 

Anonymkode: 310a6...5d3

• Liker 1
Skrevet

Kjent han lenge? Enkelte menn tar seg voldsomt sammen når de er single, de trener, spiser sunt og sosialiserer. Når de har fått dama på kroken, er det rett tilbake til sofaen og ostepop. Kanskje han er en slik?

Anonymkode: 7ec20...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...