Gå til innhold

Lurer så på om hun var glad i meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet bestemor i august. Det var ingenting som ga tegn til at hun skulle dø så fort. Jeg vet hun er dø, men samtidig venter jeg på at hun skal komme tilbake. Jeg har så mange spm til hun. Jeg lurer på om hun var glad i meg. Jeg lurer på om hun hadde det bra. mamma og pappa har hjulpet farfar med å rydde. De finner så mye rart som gir meg så mange spm. Det virker nesten som om hun var engstelig. Det virker også ut som om det var noe, men jeg klarer ikke beskrive hva. Jo mer de sier de finner av merkelige ting, jo mer fjern blir hun fra meg. Det føles ut som om jeg snart ikke kjenner bestemor lenger. Jeg skulle så ønske jeg fikk svar på ting. Aller mest lurer jeg på om hun var glad i meg. 

Farfar er bitter. Og jeg er bitter på farfar fordi han er bitter og klager så mye. Han klager over at hadde hun gjort mer av det og det, så kunne det endt bedre. Men det ble ikke slik. Jeg har bare begynt å ta avstand fra han. Jeg sliter med å forholde meg til det. Jeg vil egentlig bare bort. Jeg vil ikke være her, men jeg vet ikke hvor jeg skulle dratt. Alt jeg ønsker er en pause og få svar på ting. 

Da jeg satt hos farfar en dag, så ventet jeg på at bestemor skulle komme hjem fra butikken. Sånn har det vært hver gang jeg har vært der etter hun døde. Jeg vil ikke gi opp håpet om at hun kommer tilbake selvom hun er død. Jeg har så mange rare tanker om dette. Og vet ikke hvordan jeg kan slå meg til ro med det. Jeg vil bare se hun igjen. 

Anonymkode: 486d8...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sikker på at hun var glad i deg og at det med tiden vil synke inn hos deg at du ikke vil se henne igjen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...